عملیات «وعده صادق ۲» هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را شکست

فرمانده سپاه حضرت روح‌الله استان مرکزی/

عملیات «وعده صادق ۲» هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را شکست

عملیات «وعده صادق ۲» هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را شکست
فرمانده سپاه حضرت روح‌الله استان مرکزی گفت: امروز در نقطه حساسی از تاریخ قرار داریم که سرنوشت تاریخ را تغییر خواهد داد؛ سرنوشتی که یک طرف ستمدیدگان هستند و طرف دیگر ظالمانی مانند غرب در رأس آنها آمریکا و رژیم خبیث صهیونسیتی قرار دارند.
کد خبر: ۲۱۱۲۸
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۷

 سردار سرتیپ دوم پاسدار مرتضی عمومهدی فرمانده سپاه حضرت روح‌الله استان مرکزی صبح امروز در اجتماع مردم اراک در حمایت از موشک‌باران اسرائیل توسط سپاه پاسداران در مصلی بیت‌المقدس اراک، گفت: در عملیات موشکی شب گذشته فرزندان این سرزمین، هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی شکسته شد.

وی با تاکید بر حمایت از خون‌های پاک مردم غزه، لبنان و مسلمانان منطقه، گفت: امروز در نقطه حساسی از تاریخ قرار داریم که سرنوشت تاریخ را تغییر خواهد داد؛ سرنوشتی که یک طرف ستمدیدگان هستند و طرف دیگر ظالمانی مانند غرب در رآس آنها آمریکا و رژیم خبیث صهیونسیتی قرار دارند.  
فرمانده سپاه حضرت روح‌الله استان مرکزی گفت: ما باید مسیری را انتخاب کنیم که حضرت امام به ما یاد دادند، مسیر عزت و استقلال را و در مقابل دشمن سر خم نکنیم، هرچند در این مسیر خون‌هایی ریخته خواهد شد.


سردار عمومهدی ادامه داد: باید در جبهه حق که مقابله با اسرائیل و آمریکای جنایتکار است بایستیم و برای آزادی اسلام و مسلمانان مبارزه کنیم. رهبر معظم انقلاب فرمودند «رژیم کودک‌کش صهیونسیتی ۲۵ سال آینده خود را نخواهد دید»، مقامات ارشد این رژیم سفاک هم اذعان دارند که رژیم کودک‌کش صهیونسیتی ۸۰ سالگی خود را نخواهد دید.


فرمانده سپاه حضرت روح‌الله استان مرکزی گفت: آمریکا، اسراییل و فرانسه از ضربه سنگین موشکی ایران ناراحت و عصبانی هستند اما ما می‌خواهیم که آنها از ما عصبانی باشند و دق کنند.


وی خاطرنشان کرد: کشورهای منطقه بدانند که رژیم جعلی اسرائیل در حال فروپاشی است بنابراین به صف جبهه مقاومت بپیوندید و مسیر خود را از دشمنان اسلام جدا کنید.