رزمایش همکلاسی مهربان ۵ اجرا می شود

سردار منصور شوقانی/

رزمایش همکلاسی مهربان ۵ اجرا می شود

رزمایش همکلاسی مهربان ۵ اجرا می شود
۳ هزار بسته نوشت افزار ویژه دانش آموزان نیازمند استان سمنان تهییه شد.
کد خبر: ۲۱۱۳۰
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۷

نوشت افزار ویژه دانش آموزان نیازمند استان سمنان
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان از اجرای رزمایش همکلاسی مهربان پنج خبر داد و گفت: در قالب اجرای این رزمایش سه هزار بسته نوشت افزار و یک هزار جفت کفش برای دانش آموزان نیازمند استان سمنان تهیه و توزیع خواهد شد.
سردار منصور شوقانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در خصوص اجرای رزمایش همکلاسی مهربان ۵ اظهار کرد:
 در آستانه دومین کنگره سه هزار شهید استان سمنان به پاسداشت شهدای دانش آموز و همه شهدای مظلوم جبهه مقاومت و به ویژه شهید سیدحسن نصرالله و همرزمانشان یکی از برنامه هایی که در استان سمنان برنامه ریزی شده است اجرای رزمایش همکلاسی مهربان پنج است. 
وی افزود: تهیه و توزیع اقلام نوشت افزار و لوازم التحریر به همت سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان در سه هزار بسته نوشت افزار به همراه هزار جفت کفش برای دانش آموزان نیازمند تهیه شده  است.
 فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان ارزش ریالی هر بسته را چهار  میلیون و پانصدهزار ریال دانست که بطور میانگین برای هر دانش آموز در سطوح مختلف تحصیلی در نظر گرفته شده است بطوری که برای دانش آموزان دوران دبستان و متوسطه این بسته متفاوت بوده و به فراخور نیازمندی ها بسته ها آماده شده است. 
شوقانی خاطر نشان کرد: مرحله دوم اجرای این طرح نیز در هفته بسیج اجرا خواهد شد و در آن تعدادی کتب تقویتی تهیه و در هفته بسیج در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار خواهد گرفت.