سپاه نیوز:سردار احمدی گفت: آن چیزی که سایه جنگ را از سر کشورمان برداشت، اقتدار مملکت و حکمت رهبر معظم انقلاب بود.

سپاه نیوز:سردار احمدی گفت: آن چیزی که سایه جنگ را از سر کشورمان برداشت، اقتدار مملکت و حکمت رهبر معظم انقلاب بود.

سپاه نیوز:سردار احمدی گفت: آن چیزی که سایه جنگ را از سر کشورمان برداشت، اقتدار مملکت و حکمت رهبر معظم انقلاب بود.
کد خبر: ۲۱۲۴
چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰

 


به گزارش سپاه نیوز:سردار غلامرضا احمدی فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) استان قم در مراسم رژه نیروهای مسلح استان قم که در بلوار پیامبر اعظم برگزار شد، با اشاره به شرایط دوران دفاع مقدس اظهار کرد: در این دوران توطئه سنگینی علیه کشورمان برنامه ریزی شد که بسیاری از کشورهای صاحب تکنولوژی در آن دست داشتند، ولی مردم ایران از دفاع مقدس سربلند بیرون آمدند.



فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) استان قم ادامه داد: هیچ کدام از اهدافی که دشمنان در جنگ تحمیلی به دنبال آن بودند، محقق نشد، آنها به دنبال تصرف ایران و تجزیه این کشور به چند کشور کوچک بودند، اما دوران دفاع مقدس به نقطه سربلندی کشور ما تبدیل و ملت ایران برای ملت های دیگر الگو شد. 



وی افزود: ای کاش این دستاورد الگویی برای مدیران هم می‌شد تا ایران در همه عرصه‌ها الگویی برای ملت‌های مسلمان شود، ما امروز خودمان را مکلف می‌دانیم که قدردان کسانی باشیم که این حماسه را آفریدند. ما در برابر امام خمینی(ره) و شهیدانی که از ایشان اطاعت کردند، ایثارگرانی که جان خودشان را در دوران دفاع مقدس در کف دست گذاشتند و به جبهات جنگ شتافتند مسؤول هستیم.


سرداراحمدی با اشاره به مقاومت ملت ایران اظهار کرد: مردم کشورمان حق زیادی بر گردن ما دارند، در دوران دفاع مقدس همه مردم ایران به جبهات جنگ کمک می‌کردند و خانه‌های مردم به ستاد پشتیبانی از جنگ تبدیل شد، ما خودمان را مدیون مردم می دانیم و تمام آبروی خودمان را از آنها کسب کردیم.



فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) استان قم ادامه داد: سربلندی ما تنها با پیروزی در جنگ تحمیلی نبود، بلکه استمرار این سربلندی با زعامت رهبر معظم انقلاب حاصل شد، ما مدیون ایشان و ولایتمدارانی هستیم که در روزهای نه دی، قدس و 22 بهمن لبیک گویان به ایشان به صحنه آمدند.



وی تصریح کرد: ما پس از پایان دوران دفاع مقدس به نیکی از این دوران نام می‌بریم، این در حالی است که در دوران دفاع مقدس عناصر دفاع ما در مقابله هجوم دشمنان، یک هزارم آن چیزهایی نبود که امروز از آنها برخوردار هستیم، دشمنان زمانی که ما چیزی نداشتیم، جنگ با ما را تجربه کردند.



سرداراحمدی با اشاره به اقتدار کشورمان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اخیرا از کسانی که می‌گویند فلان چیز سایه جنگ را از سر ایران برداشت، انتقاد کردند، آن چیزی که سایه جنگ را از سر کشورمان برداشت، اقتدار مملکت و حکمت رهبر معظم انقلاب بود.



فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) استان قم ادامه داد: مقام معظم رهبری همچنین فرمودند جوانانی که موشک با برد 2 هزار کیلومتر و ضریب خطای هفت متر می‌سازند، آیا نمی‌توانند مشکلات این کشور را حل کنند؟ آمریکایی‌ها این مسائل را می‌دانند و گرنه خفت دستگیری سربازانشان در خلیج فارس و نزدیک شدن قایق‌های سپاه به ناوهایشان را تحمل نمی‌کردد.



سرداراحمدی تصریح کرد: امروز دشمنان ما می‌دانند که اگر مقاومتی در لبنان، غزه، سوریه و عراق وجود دارد، به برکت امام خمینی(ره) و رهبری مقام معظم رهبری است، امیدوارم به حول و قوه الهی پشت سر رهبر معظم انقلاب باشیم و پرچم این انقلاب را به صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر(عج) تحویل دهیم.



فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) استان قم خاطرنشان کرد: امیدوارم با عزم و اراده پشت سر مقام معظم رهبری باشیم تا پیروزی‌های بزرگتری به برکت خون شهیدان نصیب کشور ما شود.



انتهای خبر/08

ارسال نظر
captcha