سپاه نیوز:اردونی از اعزام بیش از 2هزار و 400 دانش آموز به راهیان نور خبر داد.

سپاه نیوز:اردونی از اعزام بیش از 2هزار و 400 دانش آموز به راهیان نور خبر داد.

سپاه نیوز:اردونی از اعزام بیش از 2هزار و 400 دانش آموز به راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۲۶۲۹
سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸

 


به گزارش سپاه نیوز:اردونی مسئول بسیج دانش آموزی استان خراسان جنوبی گفت: باید همگام با پیشرفت علم، دانش آموز ما مسلح شود یعنی دانش لازم را دشته باشد تا بتواند در فضاهای ناهنجاری اجتماعی خود را حفظ کند.

 

وی اظهار داشت: اردوهای راهیان نور دانش آموزی یک کارحسنه است که از6 سال قبل باهمکاری مجموعه سپاه و آموزش و پرورش برگزار می شود.


اردونی افزود: اردوهای راهیان نور دانش آموزی امسال از دهم مهرماه و با اعزام دانش آموزان دخترمقطع متوسطه به مناطق جنوب آغاز شد و در آبان ماه اعزام دانش آموزان پسرمقطع متوسطه دوم را داشتیم که از مناطق اروند، شلمچه، معراج شهدا، همویزه، دهلاویه وفتح المبین دیدن کردند.


مسئول بسیج دانش آموزی استان خراسان جنوبی بیان کرد: اردوهای راهیان نوردانش آموزی با سایراردوهای راهیان نورمتفاوت است .


وی با اشاره به دیدارمسئولین بسیج دانش آموزی در روز 12 آبان روز با رهبرمعظم انقلاب گفت: مهم ترین مطالبه رهبری ازبسیج دانش آموزی تقویت روحیه انقلابی درجوانان و نوجوانان است و دردیداری که با مردم اصفهان داشتند براین موضوع تاکید کردند.

اردونی با اشاره به فرمایش رهبری مبنی بربصیرت افزایی تصریح کرد: داشتن بصیرت و دانش لازمه مقابله با جنگ نرم است و دانش افزایی باید در فضا اجتماعی انجام شود و این نیازمند همت همگانی خانواده، آموزش و پرورش و سایردستگاه ها متولی است.


مسئول بسیج دانش آموزی استان خراسان جنوبی با اشاره به آیه قرآن که می فرماید: "مسلمانان باید آماده باشند" افزود: دانش آموزان درقالب درس آمادگی دفاعی با این موضوع آشنا می شوند واین کتاب به منظور بصیرت افزایی وتقویت تفکر دفاعی است چراکه دفاع لازمه حیات است.


اردونی برگزاری راهیان نور، گرامیداشت مناسبت های دینی، انقلابی، پاسداشت و زنده نگه داشتن یاد شهدا، برگزاری یادواره شهدا را ازاولویت های کاری سازمان بسیج دانش آموزی در بخش های علمی، فرهنگی و اجتماعی دانست.


وی با اشاره به برگزاری آیه های تمدن خاص دانش آموزان نخبه گفت: ارائه بسته های علمی وکلاس های مشاوره ازمزایا آیه های تمدن است که هرساله براسا آزمون ورودی مبنا افراد انتخاب می شوند و ازپایه ششم تا پایان متوسطه دوم را شامل می شود.


انتهای خبر/08

ارسال نظر
captcha