سپاه نیوز: سردار کاظمی پور از فعالیت دو هزار پایگاه مقاومت با حضور جوانان در روستاهای این استان خبر داد.

سپاه نیوز: سردار کاظمی پور از فعالیت دو هزار پایگاه مقاومت با حضور جوانان در روستاهای این استان خبر داد.

سپاه نیوز: سردار کاظمی پور از فعالیت دو هزار پایگاه مقاومت با حضور جوانان در روستاهای این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۶۶۳
شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹

 

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار مهدی کاظمی‌پور جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان  ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر گیلان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی متعلق به تمام مردم است اظهار کرد: عظمت انقلاب اسلامی باید با برگزاری با شکوه مراسم به نسل سوم و چهارم منتقل شود.

وی به طمع استکبار جهانی به ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمن در عرصه‌های مختلف به‌ویژه حوزه سایبری تلاش می‌کند در جوانان تاثیرگذاری داشته باشد و این امر از راهبردهای مهم استکبار جهانی است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تعداد دو هزار پایگاه مقاومت روستایی در نقاط مختلف استان فعال است، تصریح کرد: فعالیت پایگاه‌های مذکور در راستای ایجاد امید در جوانان است.

سردار کاظمی‌پور در ادامه به اعزام کاروان راهیان نور از گیلان اشاره کرد و گفت: سال گذشته تعداد 30 هزار نفر به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در غرب و جنوب کشور اعزام شدند.

وی با اشاره به اعزام 16 هزار نفر دانش‌آموز به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس از گیلان در سال 94، خاطرنشان کرد: سال گذشته 14 هزار نفر از خانواده‌ها در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان از افزایش اعزام به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در قالب کاران راهیان نور در سال 95 خبر داد و یادآور شد: اسفندماه و ایام نوروز بیشترین اعزام خانواده‌ها به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس انجام می‌شود.

سردار کاظمی‌پور با اشاره به اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس از ابتدای مهرماه جاری از گیلان، خاطرنشان کرد: شش هزار نفر سهمیه ما برای اعزام به مناطق عملیاتی غرب کشور است و تاکنون پنج هزار نفر به این مناطق اعزام شدند.

وی به اعزام دانش‌آموزان در قالب کاروان راهیان نور از تمام شهرستان‌های گیلان اشاره کرد و افزود: اعزام 9 هزار نفر از دانش‌آموزان به کاروان راهیان نور سهمیه شهرستان رشت است و این امر نیاز به همکاری دستگاه‌های مختلف دارد.

سردار کاظمی‌پور در پایان از آماده‌سازی پایگاه شهید حبیب‌الهی سپاه قدس گیلان در استان خوزستان خبر داد و گفت: پایگاه مذکور تا سقف ساختمان آماده شده و با اتمام آن امکان اسکان زائران را به طور کامل داریم.

 

انتهای خبر/07

ارسال نظر
captcha