به گزارش سپاه نیوز، سردار زارعکمالی، فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: رژیم صهیونیستی با پشتیبانی آمریکا، به دو مقر سپاه در استان یزد حمله وحشیانهای را انجام داد.در این حمله، هفت تن از پاسداران و دو تن از سربازان وظیفه به فیض شهادت نائل شدند و تعدادی از کارکنان پایور نیز مجروح شدند که در حال حاضر در بیمارستان تحت درمان هستند و حال عمومی بسیاری از آنها مساعد است.چون شهدا از استان کرمان نیز هستند، مراسم تشییع و تدفین شهدا در دو استان یزد و کرمان برگزار خواهد شد. در حال حاضر، انتقال پیکر مطهر شهدا به استان کرمان در حال انجام است و در استان یزد نیز برنامهریزیهای لازم برای تشییع انجام و به اطلاع عموم مردم دارالعباده خواهد رسید.