اتحاد ملی، ضامن موفقیت در برابر استکبار است
به گزارش سپاه نیوز، سردار حسین زارع کمالی، در مراسم یادبود شهدای جنگ ۱۲ روزه تحمیلی و گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲ شهید استان که در حسینیه سرچشمه ابرندآباد شهر شاهدیه برگزار شد افزود: جنگروانی دشمن نباید باعث نگرانی مردم باشد و افرادی که در فضای مجازی فعالیت دارند باید در این مورد دقت داشته باشند که در زمین دشمن بازی نکنند.
وی ادامه داد: استکبار جهانی پیشرفته ترین تجهیزات خود را آورده بود ولی ما هنوز تجهیزات خودمان را نیاورده ایم و از بخش بزرگی از امکانات و نیروهای خودمان استفاده نکردیم و ما دست بسته عمل نکردیم بلکه بنا بر اقتضا و در صورت نیاز به دشمنان نشان خواهیم داد که چه توانایی هایی داریم.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: در این ۱۲ روز ،جنگ ما با رژیم اشغالگر صهیونیستی نبود و این رژیم منفصل از آمریکا نیست و متصل به آن است که برای اجرای سیاست های استکبار در منطقه حضور دارد.
سردار زارع کمالی افزود: جنگ ۱۲ روزه ،جنگ ما با جبهه باطل بود و بیش از ۵۰ کشور با کار اطلاعاتی برای چنین اقدامی ، تمام نیروهای خود را در اختیار رژیم اشغالگر صهیونیست گذاشته و ۸ ماه کار عملیاتی انجام دادند و قرار بود چهار روزه ایران را به پنج کشور تبدیل کنند وحساب شده ودقیق عمل کردند.
وی ادامه داد: اگر پنج عامل اساسی نبود الان شرایط افغانستان و سوریه را داشتیم، اول اینکه توکل به خداوند منان بود و دست خداوند بالاتر از همه قدرت ها است و به یاری ایران اسلامی آمد همچنین دومین عامل ولایت وبصیرت علوی است که امام جامعه همه را هدایت کردند .
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: سومین عامل موفقیت ما مردم عزیز بودند چون بعد از شهادت فرماندهان و تخریب زیر ساخت ها، دشمن بر روی نارضایتی مردم حساب کرده بود و لذا نباید در موضع ضعف قرار بگیریم چون دشمن طمع می کند و مشکلات معیشتی و گسل های قومیتی باعثشده بود دشمنان به اشتباه بیفتند.
سردار زارع کمالی افزود: مردم از تهدیدات استکبار جهانی نهراسیدند و ثابت کردند اهل تسلیم شدن نیستند و از عاشورا درس گرفته و ایمان بخدا دارند و ما مسئولین برای چنین مردمی باید جانفدا باشیم و افتخار کنیم.
وی ادامه داد: چهارمین عامل نیروهای مسلح هستند که برای دفاع از میهن ایستادند و عامل پنجم نیز دولت قوی و دیپلماسی قوی است که باید قدر بدانیم و نباید در زمین دشمن بازی کنیم چون دولت قوی در حال تلاش است و این پنج عامل را باید قدر بدانیم.
سردار زارع کمالی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: امروز در میدان سخت پیروز شدیم، چرا که ملتی ولایتمدار، متوکل به خدا و الهامگرفته از عاشورای حسینی داریم. شهدا با نثار جان خود راه قوی شدن ملت ایران را هموار کردند و ما وظیفه داریم با بصیرت، توکل، توسل و تبعیت از ولایت، پاسدار خون پاک آنها باشیم.
وی افزود: دشمن در جنگ ترکیبی اخیر، با صرف سالها برنامهریزی و عملیات روانی، به دنبال تجزیه ایران اسلامی بود، دشمن تصور میکرد با ترور فرماندهان ما و سوءاستفاده از مشکلات معیشتی، اغتشاشات و شکافهای قومی میتواند ملت را از ولایت جدا کند، اما از قدرت ایمان و وحدت این ملت غافل بود.
فرمانده سپاه الغدیر با بیان اینکه هدف قیام امام حسین علیهالسلام، زنده نگهداشتن اسلام ناب محمدی بود تاکید کرد: ما باید از عاشورا درس ایثار و مقاومت بگیریم و مهمتر از آن، عبرت بگیریم که چهگونه جامعهای عاشق پیامبر اکرم (ص)، در اثر تحریف دین به شهادت جگرگوشهاش تن داد.
زارع کمالی با اشاره به اینکه ما رژیم صهیونیستی را زیر پا له کردیم و اگر چنین نبود، آنها برای آتشبس التماس نمیکردند،افزود: اما باید مراقب باشیم این پیروزی را در جنگ روایتها از دست ندهیم. هرگونه اقدامی که انسجام ملت با ولایت و مسئولان را تضعیف کند، بازی در زمین دشمن است. امروز بیش از هر زمان نیازمند وحدت، امید و حرکت در مسیر تمدن نوین اسلامی هستیم تا زمینهساز ظهور حضرت ولیعصر (عج) باشیم.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: ما پیروز میدان شدیم چون جبهه باطل به هیچ کدام از اهداف خود نرسید و هدف آنها سوریه سازی و تقسیم ایران بود اما با یاری خدا و اتحاد مردمی ،شکست خوردند و اکنون نیز باید هوشیار باشیم و این اتحاد و همدلی را حفظ کنیم.
سردار زارع کمالی اظهار داشت: یادواره شهدا برای خود ما است تا از منش و سبک و سیره شهدا یاد بگیریم و در زندگی خود پیاده کنیم و شهدا رفتند و از هستی خود گذشتند تا ما قوی و مستقل باشیم و روی پای خودمان بایستیم چون ضامن کرامت انسانی، قوی بودن و استقلال است.