برگزاری اجلاسیه بزرگداشت فرماندهان شهید و شهدای جنگ تحمیلی در بجنورد
به گزارش سپاه نیوز، اجلاسیه بزرگداشت فرماندهان شهید و شهدای جنگ تحمیلی آمریکا و رژیم صهیونیستی، و همچنین بزرگداشت سردار شهید رجبعلی محمدزاده، علمدار شهدای خراسان شمالی، با حضور پرشور مردم و مسئولان در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهرستان بجنورد برگزار شد.
در این مراسم، سردار فرجی فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (علیهالسلام)، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: ما ۴۷ سال است که درگیر جنگ با جبهه استکبار هستیم؛ هم در حوزههای سخت، هم نرم و هم در عرصههای جنگ ترکیبی.
وی افزود: دشمن بر این تصور بود که در جریان جنگ تحمیلی ۱۲ روزه، مردم علیه نظام به خیابانها میآیند، اما مردم فهیم، انقلابی و بصیر ما با هوشیاری کامل نقشههای دشمن را خنثی کرده و نه تنها حامی نظام و انقلاب اسلامی ماندند، بلکه وحدت بیشتری نیز میان مردم ایجاد شد.
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) تأکید کرد: ما راه امام حسین (علیهالسلام) را انتخاب کردهایم و در نیروهای مسلح، تا پای جان از آرمانهای انقلاب اسلامی دفاع خواهیم کرد و تمام توان خود را برای حفظ و حراست از این نظام مقدس بهکار خواهیم گرفت.