سپاه نیوز: امین افشار گفت: خطوط هوایی ایران امن‌ترین خطوط هوایی است.

سپاه نیوز: امین افشار گفت: خطوط هوایی ایران امن‌ترین خطوط هوایی است.

سپاه نیوز: امین افشار گفت: خطوط هوایی ایران امن‌ترین خطوط هوایی است.
کد خبر: ۲۸۰۰
سه‌شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱

 

به گزارش سپاه نیوز؛ محمدرضا امین‌افشار فرمانده یگان حفاظتی هوایی سپاه خراسان جنوبی در دیدار نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با یگان حفاظتی هوایی سپاه  استان  اظهار داشت: 5 دی‌ماه سالروز تشکیل سپاه حفاظت هوایی به فرمان امام خمینی(ره) است.

 

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن توطئه‌های زیادی علیه نظام کرد که این برنامه‌ها شامل انواع ترورها و بمب‌گذاری‌ها و جنگ تحمیلی بود که در این سال‌ها دشمن از کوچکترین نقشه برای براندازی کشورمان دریغ نکرده است.

فرمانده یگان حفاظتی هوایی سپاه خراسان جنوبی گفت: از سال 63 هواپیماربایی در کشور توسط دشمن به اوج خود رسید که تا قبل از ورود سپاه تعداد 5 مورد هواپیماربایی در کشور داشتیم اما در سال 63 امام خمینی (ره) به سپاه دستور داد تا در فرودگاه حضور یابند و امنیت کامل را برقرار سازند.

امین‌افشار افزود:سپاه توانسته است در سطح داخلی و بین‌المللی آرامش را فراهم سازد که خطوط هوایی در ایران امن‌ترین خطوط است و مردم دغدغه‌ای برای امنیت هوایی ندارند و امنیت در هر کشوری موضوع اول و آخر است.

فرمانده یگان حفاظتی هوایی سپاه خراسان جنوبی گفت: از 33 سال قبل تاکنون یگان‌های حفاظتی هوایی در کشور اقدامات خوبی انجام داده‌اند به گونه‌ای که در عملیات‌های خود موفقیت 100 درصدی داشته و خنثی‌سازی 26 مورد هواپیماربایی را در کارنامه خود دارد.

امین‌افشار افزود: یگان حفاظتی هوایی سپاه دارای 70 شهید و 650 جانباز جنگ تحمیلی است و کشورهای غربی تقاضای آموزش از بهره‌مندی یگان‌های حفاظتی سپاه را دارند.

 

انتهای خبر/07

ارسال نظر
captcha