سپاه نیوز:سردار حسینی گفت: هرشهیدی یک پرچم و یک نماد افتخار برای کشور است.

سپاه نیوز:سردار حسینی گفت: هرشهیدی یک پرچم و یک نماد افتخار برای کشور است.

سپاه نیوز:سردار حسینی گفت: هرشهیدی یک پرچم و یک نماد افتخار برای کشور است.
کد خبر: ۳۱۳۶
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴

 به گزارش سپاه نیوز: سردار سید صادق حسینی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در یادواره بزرگ شهدای بخش زرنه  اظهار کرد: تحولات جهانی را که شاهد آن هستیم و به مقابله با تمدن اسلامی برخاسته است ناشی از قدرت اسلام و حرکت ناگهانی امام(ره) است که نظم جهانی نظام سلطه را برهم زد و نگرانی غرب و استکبار و آمریکا را به دنبال داشت.


فرمانده سپاه استان ایلام افزود: تلاش امام پس از سالهای متمادی با تحمل زندان و تبعید و شهادت یاران و سختی دلدارانش بالأخره در بهمن 57 جواب داد. زیرا امام صرفاً یک انقلابی آزادیخواه نبود، بلکه یک شخصیت دینی، مردمی، اجتماعی، ساده زیست و مردم دار بود که با تکیه بر قدرت الهی و پشتیبانی مردمی پیروز شد. امام در بعد عرفان و فلسفه و حوزه های علمیه تحول ایجاد کرد. اثرات تحول امام جامعه خفته آن روز را بیدار کرد. سرمنشأ انقلاب اسلامی تحولات آن روزگار است.

 

سردار حسینی تصریح کرد: امروز با اینکه نارسائی هایی وجود دارد، لکن دامن انقلاب از بدی ها و پلیدی ها پاک است. ممکن افرادی از جریانهای خاص صاحب مسئولیت شده باشند و نتوانند خواسته مردم را برآورده سازند؛ اما امام برای همه آحاد مردم بخصوص کوخ نشینان ارزش ویژه قائل بود و آنها هم پاسخ این محبت ها را می دادند. اما شرایط امروز با بهمن 57 متفاوت و فضا پیچیده است و پیدا کردن راه حق دشوار.

 


فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام خاطر نشان کرد: باعنایت خدا، هشیاری مردم و رهبری داهیانه ما از امنیت کامل برخورداریم: با اینکه پیرامون کشور آشفته است.



 

انتهای خبر/08

ارسال نظر
captcha