نشست سالانه هیئت امنای یادمان شهدای عملیات کربلای چهار «علقمه» برگزرا شد
نشست سالانه هیئت امنای یادمان شهدای عملیات کربلای چهار «علقمه» تنها یادمان نیروی زمینی سپاه، با حضور اعضای هیئت امنا، مسئولان فرهنگی و خادمین این یادمان برگزار شد.
در این نشست، گزارش عملکرد یکساله ارائه و بر جایگاه این یادمان در پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت و میزبانی از زائران و کاروانهای راهیان نور تأکید شد.
در ادامه مراسم، یادمان شهدای علقمه بهدلیل عملکرد مؤثر و فعالیتهای منسجم، بهعنوان یادمان نمونه معرفی و با اهدای لوح تقدیر از زحمات تعدادی از خادمین و ارکان يادمان قدردانی بعمل آمد .
آیتالله دژکام، نماینده ولیفقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، و دکتر رضایی، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شهرستانهای جهرم و خفر، سردار اسدی فرمانده لشکر ۳۳المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف در زمان دفاع مقدس ، سردار خادم سید الشهدا فرمانده قرارگاه کربلاو تعدادی دیگر از مسئولین کشوری و لشکری از حاضران این مراسم بودند و در سخنان خود بر ضرورت تقویت زیرساختها، تأمین امکانات و تداوم خدماترسانی شایسته به زائران تأکید کردند.
در بخش دیگری از این نشست، موضوع رسیدگی به نیازمندیها و برنامهریزی برای ارتقای سطح خدمات و امکانات یادمان مورد بررسی قرار گرفت.
در پایان این مراسم، پرچم بزرگ حضرت اباعبدالله الحسین علیهالسلام با حضور اعضای هیئت امنا و خادمین، در یادمان شهدای عملیات کربلای چهار به اهتزاز درآمد؛ نمادی از تداوم راه شهدا و پیوند این یادمان با فرهنگ عاشورا.







