سپاه نیوز : اصلانی گفت : افزایش و تقویت دانش رسانه‌ای امروز در خانواده‌ها به‌عنوان یک ضرورت محسوب می‌شود.

سپاه نیوز : اصلانی گفت : افزایش و تقویت دانش رسانه‌ای امروز در خانواده‌ها به‌عنوان یک ضرورت محسوب می‌شود.

سپاه نیوز : اصلانی گفت : افزایش و تقویت دانش رسانه‌ای امروز در خانواده‌ها به‌عنوان یک ضرورت محسوب می‌شود.
کد خبر: ۳۳۶۸
سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰

 

به گزارش سپاه نیوز ؛ مینو اصلانی مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سازمان بسیج مستضعفین در یک نشست خبری در رشت با اشاره به اینکه نگاه قرآن به زنان یک نگاه انسانی است اظهار داشت: از نگاه قرآن زنان به‌عنوان یک انسان می‌توانند تمامی مراتب رشد و کمال را طی کرده و به سعادت دست پیدا کنند.

 

مسئول بسیج جامعه زنان سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در قرآن زن به‌عنوان عابد، زاهد و کسی که با تمام وجود بندگی خدا را می‌کند معرفی شده است افزود: زنان می‌توانند در تاریخ بسیار تاثیرگذار باشند و شخصیت والای بانو فاطمه زهرا (س) بیانگر این امر است.

 

اصلانی با تاکید بر اینکه زنان در طول تاریخ به‌درستی نشان دادند که به‌عنوان یک انسان جایگاه رفیعی دارند و می‌توانند بسیار تاثیرگذار باشند خاطرنشان کرد: توسعه ثروت‌های فرهنگی نیازمند تقویت نگاه تربیتی است و مادران نقشی پررنگ در این مقوله دارند.

 

وی مباحث فرهنگی را از مهم‌ترین زیرساخت‌های پذیرش تربیت دینی عنوان کرد و با بیان اینکه جامعه امروز نیازمند گسترش زیرساخت‌های تربیتی است گفت: مادران نقشی اساسی در تقویت تربیت دینی دارند و تربیت دینی رشد و توسعه جامعه را به ارمغان می‌آورد.

 

مسئول بسیج جامعه زنان سازمان بسیج مستضعفین ارتباط مادر با فرزند را یکی از مهم‌ترین اقدامات تربیتی در جامعه امروز دانست و افزود: تبیین مسائل و مباحث دینی و اجتماعی ما بین والدین و فرزندان در فرآیند تربیت نقش به‌سزایی را ایفا می‌کند.

 

اصلانی با تاکید بر اینکه ایجاد فضای گفتمان در خانواده می‌تواند به آرامش و سلامت فرزندان و خانواده کمک کند و فرزندان باید فضای امنیتی بیان دیدگاه را در خانواده داشته باشند خاطرنشان کرد: افزایش تقویت دانش رسانه‌ای در خانواده‌ها امروز به‌عنوان یک ضرورت احساس می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه زنان سه نقش محوری مهم در اقتصاد مقاومتی دارند تصریح کرد: کمک به تولید و آموزش مصرف کالاهای داخلی، اصلاح الگوی مصرف، استفاده بهینه از مصرف انرژی و کمک به اشتغال و تولیدات خانگی از مهم‌ترین تاثیرات زنان در اقتصاد مقاومتی است.

 

انتهای خبر / 09

ارسال نظر
captcha