سپاه نیوز : سرهنگ انصاری گفت :  انقلاب ما انقلاب امر به معروف و نهی از منکر است.

سپاه نیوز : سرهنگ انصاری گفت :  انقلاب ما انقلاب امر به معروف و نهی از منکر است.

سپاه نیوز : سرهنگ انصاری گفت :  انقلاب ما انقلاب امر به معروف و نهی از منکر است.
کد خبر: ۳۴۰۰
شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱

  

به گزارش سپاه نیوز ؛  سرهنگ پاسدار جهانگیر انصاری جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در همایش سالانه امر به معروف و نهی از منکر  این استان، با بیان اینکه امام خمینی(ره) سنگ بنای نظام را بر مبنای امر به معروف پایه گذاری کرد اظهار داشت: انقلاب ما انقلاب امر به معروف و نهی از منکر است.

 

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امام هیچ اسلحه‌ای در اختیار نداشت، گفت: سلاح امام خمینی(ره) فریضه امر به معروف بود که نشات گرفته از واقعه عاشورا بود.

 

وی بیان کرد: امام خمینی(ره) بعد از 1400 سال اسلام را در این برهه از زمان احیا کرد و رسالت خود را به مردم بیان کرد و به پشتوانه ملت نظام طاغوت را سرنگون کردند.

 

سرهنگ انصاری تصریح کرد: دشمن با ابزار و سلاح گرم نتوانست ملت‌های اسلامی را از بین ببرد و سلاح جدیدی به نام جنگ نرم را ایجاد کرد.

 

وی ابراز کرد: امر به معروف سلاح ندارد بلکه خوراکش علم است و باید به روز بود و از فضاهای دانشگاهی و آموزشی در جهت آموزش فرزندان خود و بیمه آنها در مقابل این آسیب‌ها استفاده کرد و تلاش کنیم این انقلاب را که حاصل زحمات امام و خون شهدا است حفظ کنیم.

 

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش صنوف در تبیین و ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، تاکید کرد: اگر هر صنفی وظیفه‌اش را نسبت به جامعه مخاطب انجام دهد بخشی از مشکلات حل می‌شود.

 

سرهنگ انصاری تصریح کرد: اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است و باید به آن عمل کنیم و در جهت مصونیت جامعه و فرزندان خود از آسیب‌های اجتماعی تلاش کنیم.

 

وی با بیان اینکه رعایت عفاف و حجاب تنها یک بخش از امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: به دلیل مشهود بودن این مسئله در جامعه بیشتر تاکیدات بر این مسئله است که انتظار می‌رود سایر مولفه‌های دیگر را نیز مدنظر داشته باشیم.

 

 

 

 

انتهای خبر/‌09

ارسال نظر
captcha