یک بمب سالم GBU-۳۹ SDB در اختیار رزمندگان اسلام قرار گرفت
یک عدد بمب GBU-۳۹ SDB در استان لرستان به صورت منفجر نشده و سالم در اختیار رزمندگان اسلام قرار گرفت.
به گزارش سپاه نیوز به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، این بمب با «قدرت تخریب بالا به رغم سبک بودن سرجنگی، سامانههای پیشرفته هدایت و کنترل، ضداختلال در GPS و ترکیب کامپوزیت بدنه بمب.»
یگان کشف و خنثی سازی سپاه استان لرستان توانست سحرگاه ۱۸ فروردین، این بمب که آمریکایی ها پیش تر از افشای تکنولوژی آن واهمه فراوانی داشتند را، بطور سالم خنثی نماید.
گزارش خطا
تازه ها