ارتش و سپاه دو بال توانمند دفاع از کشورند؛ هر دو در یک صف و با یک پیام تلاش می‌کنیم

ارتش و سپاه دو بال توانمند دفاع از کشورند؛ هر دو در یک صف و با یک پیام تلاش می‌کنیم

ارتش و سپاه دو بال توانمند دفاع از کشورند؛ هر دو در یک صف و با یک پیام تلاش می‌کنیم
به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، سردار غلام حسین محمدی اصل به همراه جمعی از فرماندهان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، با حضور در تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش، با فرمانده و جمعی از کارکنان این یگان رشید دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۳۴۴۹۹
دوشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۵ - ۱۵:۳۷

به گزارش سپاه نیوز، در این دیدار صمیمانه که با فضایی سرشار از همدلی و وحدت برگزار شد، سردار محمدی اصل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش و سپاه، روز ارتش را یادآور ایثار و وفاداری فرزندان این ملت به میهن اسلامی دانست و خطاب به دلیرمردان ارتش به ویژه همسنگران عزیز در تیپ ۴۰ قهرمان، این روز بزرگ را تبریک گفت.

فرمانده سپاه استان اردبیل در ادامه با تأکید بر نقش بی‌بدیل نیروهای مسلح در تأمین امنیت کشور اظهار داشت: ارتش و سپاه دو بال توانمند دفاع از کشورند؛ هر دو در یک صف و با یک پیام، برای امنیت و اقتدار ایران اسلامی تلاش می‌کنیم.

وی افزود: بحمدالله امروز شاهد انسجام، تعامل و هم‌افزایی کامل بین دو نهاد مقدس هستیم، و ما تأکید می‌کنیم که امنیت و اقتدار کشور حاصل روح وحدت است. دعای خیر مردم، پشتوانه‌ی اصلی ماست.

سردار محمدی اصل در پایان با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله با تکیه بر ایمان، علم و فناوری، گام‌های بلندتری برای عزت ایران برخواهیم داشت. نیروهای مسلح کشور همواره با هماهنگی و همکاری، تلاش می‌کنند امنیت پایدار برای مردم فراهم نمایند.

در این دیدار، فرمانده تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش نیز ضمن قدردانی از حضور فرماندهان سپاه، بر آمادگی کامل این یگان برای حراست از مرزهای میهن اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح تأکید کرد.

اخبار سپاه پربازدیدها استان ها عکس