پیام تسلیت حضرت آیتالله سید یوسف طباطبایینژاد به مناسبت چهلم شهادت سردار سرافراز، حاج غلامرضا سلیمانی
به گزارش سپاه نیوز؛ حضرت آیتالله سید یوسف طباطبایینژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان به مناسبت چهلم شهادت سردار سرافراز، حاج غلامرضا سلیمانی پیامی را منتشر کرد.
متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»
چهل روز از آن لحظه ای که داغ شهادت یکی از بندگان صالح، فرمانده شجاع و بسیجی مخلص در میان ما نشست، میگذرد؛ مردی که با شجاعت تمام در خط مقدم نبرد با ظلم ایستاد و به دست شقیترین دشمنان، به مقام والای شهادت نائل آمد.
فرمانده فقید که کارنامه درخشان خدمتی خود را با افتخار حضور در دوران دفاع مقدس و فرماندهی در استانهای مختلف، از جمله سپاه استان اصفهان، رقم زد، تنها یک فرمانده نظامی نبود؛ بلکه ایشان میراثگذار مکتب تربیت بود. تلاش بیوقفه ایشان برای جذب جوانان مومن و انقلابی در قالب «شبکه تربیتی صالحین»یکی از ماندگارترین دستاوردهای این سردار عزیز است که همچنان مسیر را برای نسلهای بعدی روشن نگه میدارد.
شهادت فرماندهانی چون حاج غلامرضا سلیمانی،نه یک پایان،بلکه آغاز سقوط قطعی دشمن و روشنایی آینده است. همانگونه که امام عالیقدر فرمودند:«شهادت، هنر مردان خداست»این سردار شایسته دریافت پاداش مجاهدتهای خود بود. دشمنان بدانند که این ملت، میلیونها عاشق شهادت دارد که راه این شهدای والامقام را با اقتدار ادامه خواهند داد و همانگونه که وعده الهی است: «أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُها عِبادِيَ الصَّالِحُونَ»؛ زمین روزی از آنِ بندگان صالح خواهدبود.
آیتالله سید یوسف طباطبایینژاد
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان