پیام تبریک معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت ۲۷ اردیبهشتماه؛ روز ارتباطات و روابط عمومی
به گزارش سپاه نیوز؛ معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت ۲۷ اردیبهشتماه؛ روز ارتباطات و روابط عمومی پیام تبریکی منتشرد.
متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
۲۷ اردیبهشتماه، روز ارتباطات و روابط عمومی، یادآور تلاشهای صادقانه و مجاهدت خاموش انسانهایی است که در میدان روایت، امیدآفرینی و جهاد تبیین، بیادعا اما اثرگذار ایفای نقش میکنند.
امروز روابط عمومی، تنها یک مسئولیت اداری نیست؛ بلکه سنگری مهم در مقابله با جنگ رسانهای دشمن و عرصهای برای انعکاس حقیقت، خدمت و دستاوردهای انقلاب اسلامی است. بدون تردید فعالان این حوزه، از ارکان مهم تقویت اعتماد عمومی و پیوند میان مردم و نظام اسلامی به شمار میروند.
معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ثارالله استان کرمان، این روز را به:
همکاران پرتلاش روابط عمومی در نواحی مقاومت بسیج
بسیجیان فعال در حوزهو پایگاههای مقاومت بسیج که مسئولیت روابط عمومی را عهدهدار هستند
مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان کرمان
اصحاب رسانه، خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاعرسانی و جهاد تبیین
صمیمانه تبریک و خداقوت عرض مینماید.
در این مسیر پرافتخار، نام و یاد شهید سرتیپ پاسدار علیمحمد نائینی، معاون فقید روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همواره الهامبخش فعالان این عرصه خواهد بود؛ مدیری انقلابی و رسانهای مجاهد که با بصیرت، اخلاص و روحیه جهادی، نقش مؤثری در تقویت جبهه رسانهای انقلاب اسلامی ایفا کرد و عمر خود را وقف تبیین حقیقت و دفاع از آرمانهای انقلاب نمود.
همچنین مکتب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، چراغ راه همه خادمان عرصه ارتباطات و رسانه است؛ مکتبی که بر پایه صداقت، مردمداری، اخلاص و خدمت بیمنت شکل گرفت و نشان داد اثرگذاری واقعی در دل مردم، از مسیر ایمان و عمل صادقانه میگذرد.
امید است فعالان عرصه روابط عمومی و رسانه، با تأسی به سیره این شهدای والامقام، در مسیر جهاد تبیین، روایتگری صحیح و امیدآفرینی در جامعه اسلامی، موفق و ثابتقدم باشند.
با آرزوی عزت، سلامتی و توفیقات روزافزون
معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ثارالله استان کرمان