آغاز نخستین سفر ریلی اردبیل پس از ۲۲ سال انتظار
نخستین قطار مسافری اردبیل ایستگاه اردبیل را به مقصد مشهد مقدس ترک کرد.
به گزارش سپاه نیوز، نخستین قطار مسافری اردبیل با ۲۷۰ مسافر امروز در میان بدرقه مردم و مسئولان، ایستگاه اردبیل را به مقصد مشهد مقدس ترک کرد و رویای دیرینه اتصال ریلی استان اردبیل محقق شد.
گزارش خطا
تازه ها