قطعی آب سیریک پس از حمله آمریکا در ‌‌۱۲ ساعت وصل شد

قطعی آب سیریک پس از حمله آمریکا در ‌‌۱۲ ساعت وصل شد

قطعی آب سیریک پس از حمله آمریکا در ‌‌۱۲ ساعت وصل شد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: با تلاش مستمر کارکنان، شبکه آبرسانی مناطق آسیب‌دیده در مدت کمتر از ۱۲ ساعت مجدداً وارد مدار بهره‌برداری شد و مشکل قطعی آب در شهر کوهستک و روستاهای بخش بمانی به طور کامل برطرف شد.
کد خبر: ۳۵۵۲۹
چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۵ - ۲۳:۴۸

به گزارش سپاه نیوز، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: در پی حملات بامدادی آمریکا، خسارت فراوانی ‌به مخازن ذخیره آب ۵۰۰ و ۲۰۰۰ مترمکعبی شهر کوهستک و بخش بمانی شهرستان سیریک وارد شد.

از صبح امروز ‌تیم‌های کارشناسی، نیروی عملیاتی، رانندگان ماشین‌آلات و عوامل پشتیبانی با استفاده از اتصالات، لوله‌ها و ماشین‌آلات مورد نیاز عملیات جایگزینی تأسیسات آسیب‌دیده و ایجاد خط انتقال جدید آب را آغاز کردند.

اقدامات فنی و اجرایی به صورت شبانه‌روزی ادامه یافت و با تلاش مستمر کارکنان، شبکه آبرسانی مناطق آسیب‌دیده در مدت کمتر از ۱۲ ساعت مجدداً وارد مدار بهره‌برداری شد و مشکل قطعی آب در شهر کوهستک و روستاهای بخش بمانی به طور کامل برطرف شد.

اخبار سپاه پربازدیدها استان ها عکس