قطعی آب سیریک پس از حمله آمریکا در ۱۲ ساعت وصل شد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: با تلاش مستمر کارکنان، شبکه آبرسانی مناطق آسیبدیده در مدت کمتر از ۱۲ ساعت مجدداً وارد مدار بهرهبرداری شد و مشکل قطعی آب در شهر کوهستک و روستاهای بخش بمانی به طور کامل برطرف شد.
به گزارش سپاه نیوز، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: در پی حملات بامدادی آمریکا، خسارت فراوانی به مخازن ذخیره آب ۵۰۰ و ۲۰۰۰ مترمکعبی شهر کوهستک و بخش بمانی شهرستان سیریک وارد شد.
از صبح امروز تیمهای کارشناسی، نیروی عملیاتی، رانندگان ماشینآلات و عوامل پشتیبانی با استفاده از اتصالات، لولهها و ماشینآلات مورد نیاز عملیات جایگزینی تأسیسات آسیبدیده و ایجاد خط انتقال جدید آب را آغاز کردند.
اقدامات فنی و اجرایی به صورت شبانهروزی ادامه یافت و با تلاش مستمر کارکنان، شبکه آبرسانی مناطق آسیبدیده در مدت کمتر از ۱۲ ساعت مجدداً وارد مدار بهرهبرداری شد و مشکل قطعی آب در شهر کوهستک و روستاهای بخش بمانی به طور کامل برطرف شد.
گزارش خطا
تازه ها