پیام قدردانی فرماندهی محترم سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان از مردم
به گزارش سپاه نیوز، پیام قدردانی فرماندهی محترم سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان از مردم به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ»
ملت بصیر، انقلابی و ولایتمدار استان هرمزگان؛
حضور حماسی و مستمر شما در میادین دفاع از آرمانهای اسلام و انقلاب طی بیش از یکصد روز گذشته، جلوهای از عزم راسخ و اراده پولادین ملتی است که هرگز در برابر جبهه کفر و استکبار سر تعظیم فرود نیاورده است.
آنچه در این روزها در صحنه عمل شاهد بودیم، فراتر از یک حضور ساده و فیزیکی، پیامآور انسجام ملی، صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی و نماد اقتدار نیروهای مسلح در سایه حمایت مردم بود.
این ایستادگی دستاوردهای سترگی به همراه داشت؛ چرا که حضور شما پشتیبان معنوی و روحی رزمندگان خط مقدم جبهه مقاومت بوده و آنان را در مسیر دشوار جهاد، استوارتر ساخته است.
همچنین توطئههای بدخواهان برای ایجاد تفرقه و دلسردی مردم، بار دیگر با سدِ مستحکم وحدت و بصیرت شما شکست خورد و محاسبات دشمنان را در این زمینه با ناامیدی مواجه کرد.
این حرکت خودجوش و مردمی، در واقع بیعت مجددی بود با امام راحل (ره)، رهبر فقید شهید و رهبر فرزانه انقلاب که نشان داد این انقلاب با قدرت و با تکیه بر مردم، راه خود را تا قلههای پیشرفت ادامه خواهد داد.
از خداوند متعال برای تکتک شما که با وجود تمام مشغلهها، سرما و گرما، میدان را خالی نکردید، عزت روزافزون و پاداش الهی مسئلت دارم.
شما ثابت کردید که صاحبان اصلی این انقلاب هستید و تا زمانی که این پیوند عمیق میان امت و امام برقرار است، هیچ گزندی به این مرز و بوم نخواهد رسید.
اینجانب بهعنوان خادم شما در سپاه امام سجاد (ع)، مراتب سپاس و قدردانی عمیق خود را از این جوشش انقلابی و حمایتهای بیدریغتان از جبهه مقاومت ابراز میدارم.
سرهنگ پاسدار حسن صنعتکاران
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان