دیدار رئیس بسیج حقوقدانان استان با مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان
به گزاش سپاه نیوز، در ابتدای این نشست، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ضمن تبریک انتصاب شایسته جناب سرهنگ بامری به عنوان رئیس بسیج حقوقدانان استان، برای ایشان در انجام مأموریتهای محوله و خدمت به جامعه حقوقی و عموم مردم آرزوی توفیق کرد.
در ادامه این دیدار، رئیس بسیج حقوقدانان استان با اشاره به اهمیت وحدت در خدمترسانی اظهار داشت: «هدف نهایی همه ما یکی است و آن، خدمت صادقانه به مردم و گرهگشایی از مشکلات آنان در سایه قانون است.»
جناب آقای عزیزی نیز در این نشست با استقبال از تعاملات مشترک، بر استفاده از ظرفیتهای مردمی و تخصصی تأکید کرد و گفت: «مجموعه تعزیرات حکومتی از همکاریهای دوجانبه استقبال میکند. بسیجیان و حقوقدانان میتوانند در قالب "بازرسین افتخاری"، همکاری قانونمند، نظاممند و مؤثری با مجموعه نظارتی استان داشته باشند.»
وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با بهرهگیری از توان تخصصی بسیج حقوقدانان، نظارت بر بازار و رسیدگی به تخلفات احتمالی، با دقت و سرعت بیشتری انجام پذیرد تا نتیجه آن آرامش روانی و بهبود وضعیت معیشتی مردم باشد.