پیام فرزندان "سردار شهید عبدالرسول زرین" گردان تک نفره لشکره ۱۴ امام حسین علیه السلام، به ملت ایران
به گزارش سپاه نیوز، پیام فرزندان "سردار شهید عبدالرسول زرین" گردان تک نفره لشکره ۱۴ امام حسین علیه السلام، به ملت ایران به شرح زیر است:
با سلام و احترام خدمت ملت عزیز ایران
«ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند
امت اگر بمیرد، علی تنها بماند»
روزگاران میگذرد و تاریخ تکرار میشود. حسینبنعلی(ع)ها به مسلخ میروند؛ گروهی که خود را مصلح مینامند، به یاری یزیدیان میشتابند، گروهی سکوت را برمیگزینند و گروهی دیگر پس از وقوع حادثه، توبه را جبران کوتاهیهای خود میپندارند.
گروه اول و دوم بیتردید در زمره زیانکاراناند و گروه سوم، اگرچه شاید با نثار خون خویش مشمول رحمت الهی گردد، اما چه سود که خون ولیّ خدا به ناحق بر زمین ریخته شده و دیگر شرایط به گذشته بازنخواهد گشت.
ما ترکناک یابن الحسین ع
اکنون که خون نایب صاحبالزمان(عج) و مسلم زمانه به دست شقیترین دشمنان خدا و آلالله بر زمین ریخته شده، برای انتقام با شعار یا لثارات الخامنه ای شب و روز می گذرانیم و با شکستن هیمنه نرم افزاری امریکا و ابهت شیطان بزرگ و اخراج قدرتهای شریر از منطقه ، برای زمینه سازی ظهور گام برمی داریم و با کمک ملت مبعوث شده مدیریت عالم را به دست صاحب اصلی انقلاب می سپاریم دشمنان داخلی و خارجی باید بدانند که با مردمی برانگیخته و بیدار روبهرو هستند؛ مردمی که در سراسر تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی، همواره در میدانهای مختلف، آمادگی خود را با نثار جان و مال خویش به اثبات رساندهاند.
امروز نیز ضمن تأکید بر همان آمادگیهای اثباتشده، لازم میدانیم هشداری به غربگرایان و بهاصطلاح روشنفکران داخلی بدهیم؛ کسانی که گاه تحلیلهای آنان با خواست و اراده اربابشان آمریکای جنایتکار درهم آمیخته و با نفوذ در ارکان تصمیمگیری کشور، زمینهساز خطاهای محاسباتی مسئولان در مواجهه با دشمن و ملت انقلابی میشوند.
ما، فرزندان امام خمینی(ره) و حضرت آیتالله خامنهای، و در امتداد این مسیر، سربازان ولایت، همانند پدران شهیدمان اجازه نخواهیم داد نفوذ و انحراف، خدشهای بر پیکر نظام اسلامی وارد سازد؛ نظامی که در رأس آن فقیهی جامعالشرایط، آگاه به مسائل روز، حکیم و عادل قرار دارد.
انشاءالله تا حصول نتیجه نهایی، بر پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، بر اساس رهنمودهای حجت و نایب امام زمان(عج) و وحدتمان حول محور ولایت، استوار خواهیم ماند و مطالبهگری و خیابان را رها نخواهیم کرد. همچنین تا جان در بدن داریم و فرمان ولیفقیه جاری است، از بذل جان و مال در این مسیر دریغ نخواهیم نمود.
والسلام علی من اتبع الهدی