سپاه نیوز: سردار مولایی خبر داد : برگزاری رزمایش "بیت‌المقدس" در استان با حضور ۲۶ گردان.

سپاه نیوز: سردار مولایی خبر داد : برگزاری رزمایش "بیت‌المقدس" در استان با حضور ۲۶ گردان.

سپاه نیوز: سردار مولایی خبر داد : برگزاری رزمایش
کد خبر: ۳۶۳۱
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲

 

به گزارش سپاه نیوز ؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار سیدیوسف مولایی در نشست خبری رزمایش گردان‌های "الی بیت‌المقدس" استان البرز که در سپاه استان البرز برگزار شد با اشاره به بحث رزمایش بیت‌المقدس اظهار داشت: در حال حاضر مهم‌ترین فعالیت سپاه البرز در ماه جاری ، این رزمایش است.

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه این رزمایش برای ارزیابی اقدامات انجام می‌شود، ادامه داد: رزمایش در 14 و 15 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود. 

 

وی افزود : در این رزمایش با به‌کارگیری 26 گردان بیت‌المقدس، نیروها ماموریت خود را با محوریت دفاعی و امنیت اجتماعی آغاز می‌کنند. 

 

سردار مولایی با بیان اینکه از جمله اهداف این رزمایش ترویج ارزش‌های دفاع مقدس، بازآموزی و تمرین تکنیک‌ها و تاکتیک‌ها است، تاکید کرد: از دیگر اهداف ، ارتقاء سطح آمادگی نیروهای بسیجی در برخورد با حوادث غیر مترقبه است. 

 

وی ادامه داد: ایجاد وحدت و همدلی و شناخت بین نیروها و فرماندهی‌ها، افزایش توانایی بسیجیان برای دفاع از مردم و دستاوردهای نظام در مقابل دشمنان داخلی و خارجی از دیگر اهداف رزمایش است.

 

سردار مولایی با تاکید بر ارتقا توانایی بسیجیان در ایجاد امنیت پایدار و افزایش مهارت و دانش نیروهای بیت المقدس گفت: این رزمایش در برخی نواحی مانند نواحی امام حسین(ع)، امام سجاد(ع)، امام هادی(ع) و امام جواد(ع) داخل شهر کرج، امام رضا(ع) در فردیس، نظرآباد و مرکز آسارا برگزار می‌شود. 

 

 

انتهای خبر/09

ارسال نظر
captcha