سپاه نیوز: فرمانده سپاه استان لرستان گفت : رسانه باید در راستای روشنگری به‌عنوان دیده‌بان عمل کند.

سپاه نیوز: فرمانده سپاه استان لرستان گفت : رسانه باید در راستای روشنگری به‌عنوان دیده‌بان عمل کند.

سپاه نیوز: فرمانده سپاه استان لرستان گفت : رسانه باید در راستای روشنگری به‌عنوان دیده‌بان عمل کند.
کد خبر: ۳۸۴۲
شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰

به گزارش سپاه نیوز: سردار سرتیپ دوم پاسدار  مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان در همایش ضیافت اندیشه 3 که در مجتمع پذیرایی لاله برگزار شد اظهار داشت: انقلاب اسلامی چند ویژگی بی‌نظیر دارد و باید دائماً در برخی موارد به خودمان تذکر دهیم تا از مسیر رسالتی که داریم دور نشویم.

 

وی افزود: یکی از شاکله‌های انقلاب اسلامی این است که دین به صحنه جامعه برگردانده شود چراکه اسلام به‌عنوان یک مکتب و ایدئولوژی برای جوامع حرف دارد.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان بابیان اینکه امام راحل شکل جدیدی را از اشکال مختلف حکومت‌داری در جهان بیان کردند عنوان کرد: امام خمینی(ره) اقدامی بی‌نظیر انجام دادند به‌طوری‌که تا 500 الی 600 سال دیگر نیز می‌توان موردمطالعه و پژوهش قرار بگیرد.

 

وی بیان کرد: امام خمینی(ره) شکلی از حکومت به اسم ولایت‌فقیه را ایجاد کردند که بالاترین شکل حکومت‌ها است و بیان کردند میزان رأی ملت است و در میان سه قوه، مجلس در رأس امور است.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: همه باید بدانیم بر سر چه سفره‌ای نشسته و در چه فضایی نفس می‌کشیم، انسان نیاز به آگاهی دارد و باید بداند اطراف او چه خبر است و باید آموزش‌های لازم را فراگرفت.

 

سردار کشکولی افزود: رسانه شمشیر دو لبه بسیار سخت و خطرناک است که در عین اینکه می‌تواند آزادی ملت‌ها را محقق کند می‌تواند بالعکس عمل کند.

 

وی عنوان کرد: اصحاب رسانه باید استحکام شخصی داشته باشند و بر خود مسلط باشند، صداقت از دیگر ارکان رسانه است و رسانه باید جسارت داشته باشد و نقدهای مشفقانه کند.

 

سردار کشکولی بیان کرد: بصیرت در رسانه مهم است، باید دشمن حقیقی و واقعی خود را بشناسیم و رسانه باید هوادار دائمی مردم در برابر صاحبان قدرت باشد تا هر زمان قوه‌ای بدعمل کند باید مقابلش ایستاد بنابراین در نظر ما مردم باید مهم و اساس باشند.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان در راستای روشنگری رسانه خاطرنشان کرد: رسانه باید در راستای روشنگری به‌عنوان دیده‌بان عمل کند و در برخی مواقع فریاد بزند.

 

 

انتهای خبر /09

ارسال نظر
captcha