سپاه نیوز: طرح "هجرت3" در دهلران با حضور جمعی از کارکنان سپاه و آموزش و پروش این شهرستان افتتاح شد.

سپاه نیوز: طرح "هجرت3" در دهلران با حضور جمعی از کارکنان سپاه و آموزش و پروش این شهرستان افتتاح شد.

سپاه نیوز: طرح
کد خبر: ۳۹۲۷
يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵

 

به گزارش سپاه نیوز ؛  طرح هجرت 3 با حضور فرمانده سپاه، نماینده دفتر ولی فقیه در سپاه دهلران، رئیس آموزش و پرورش و جمعی از مجموعه مدیریت آموزش و پرورش دهلران ، به صورت نمادی در دبیرستان عارف حسینی افتتاح شد.

 

سرهنگ پاسدار علی آبدونی فرمانده سپاه ناحیه دهلران، در آیین افتتاحیه طرح هجرت3 اظهار کرد: یکی از مأموریت‌های سپاه علاوه بر مأموریت‌های جهادی و اقتصاد مقاومتی، ارتقای کیفیت اوقات فراغت دانش آموزان است که به عنوان طرح هجرت3 در مدارس اجرا می‌شود.

 

وی تصریح کرد: طرح هجرت سه با همکاری دانش آموزان و آموزش و پرورش شهرستان دهلران در قالب بهسازی و مرمت مدارس اجرایی می‌شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه دهلران افزود: 24 مدرسه برای شهرستان دهلران در نظر گرفته شده است و قرار است طی دو هفته بهسازی و تعمیر بشوند.

 

وی بیان نمود: در این دو ماه در مجموع 1900 نفر روز فعالیت خواهند کرد که شامل نقاشی، مرمت سرویس بهداشتی و آبخوری، دیوارکشی و ... خواهد بود.

 

سرهنگ آبدونی عنوان کرد: خروجی این طرح ، این است که دانش آموزان علاوه بر تجربه معنوی و خودسازی در زمینه دانش و مهارت تجربه کسب می‌کنند که ترکیب این دو می‌تواند منجر به کارآفرینی شود.

 

سید غلام رضا موسوی، مدیر آموزش و پرورش دهلران ، نیز در این مراسم اظهار کرد: کاری که امروز توسط سپاه و آموزش و پرورش انجام می شود خیر و برکت زیادی دارید.

 

وی افزود: در این طرح دانش آموزان کارهای زیادی چون کار گروهی، استفاده از دانش همدیگر و... را یاد می گیرند.

 

 

انتهای خبر /09

 

ارسال نظر
captcha