سپاه نیوز: فرمانده سپاه خراسان رضوی خواستار راه‌اندازی قرارگاه عملیاتی رسانه‌ای در استان شد.

سپاه نیوز: فرمانده سپاه خراسان رضوی خواستار راه‌اندازی قرارگاه عملیاتی رسانه‌ای در استان شد.

سپاه نیوز: فرمانده سپاه خراسان رضوی خواستار راه‌اندازی قرارگاه عملیاتی رسانه‌ای در استان شد.
کد خبر: ۳۹۵۰
چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶

 به گزارش سپاه نیوز ؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار یعقوبعلی نظری فرمانده سپاه امام رضا(ع) استان خراسان رضوی در محفل «ضیافت اندیشه» که با حضور مدیرکل صداوسیما، شماری از اعضای شورای شهر مشهد، اعضای انجمن صنفی مطبوعات استان، مدیران مسئول، سردبیران، خبرنگاران و اصحاب رسانه در تالار گل نرگس مشهد برگزار شد،  با قدردانی و سپاس از اصحاب رسانه بر نقش محوری مساجد تأکید کرد.

 

وی با اشاره به اینکه امسال در برنامه های بسیج تغییراتی صورت گرفته، گفت: در این برنامه‌ها رویکرد مسجدمحوری مورد تاکید جدی قرار دارد.

 

فرمانده سپاه امام رضا(ع) افزود: این تغییر با توجه به تاکیدات مکرر رهبر انقلاب اسلامی لحاظ شده، و الگوسازی آن نیاز به پرورش و پردازش رسانه ای دارد و تحقق این مهم بر عهده اصحاب رسانه است.

 

وی با اشاره به فعالیت 5800 مسجد فعال در کشور گفت: مساجد به عنوان یک نمونه موفقیت آمیز در حوزه فعالیتهای مختلف اعم از اجتماعی، سیاسی، اقتصاد مقاومتی، فرهنگی و غیره به افکار عمومی معرفی می شود.

 

سردار نظری گفت: در زمینه نهادینه شدن مسجد محوری نیازمند همکاری و همیاری رسانه های استان هستیم و می توان با ارائه طرح در شورای بسیج رسانه نحوه پیاده سازی و اجرای مسجد محوری مورد بررسی قرار گیرد.

 

فرمانده سپاه امام رضا(ع) تصریح کرد: مساجد می توانند به عنوان نقاط کانونی و معنوی با تشکیل هسته های مقاومت در تمامی حوزه های اجتماعی، سیاسی، اقتصاد مقاومتی، فرهنگی و علمی و غیره نقش آفرینی جدی در عرصه (آتش به اختیار) ایفا کنند.

 

وی اظهار داشت: در بحث اقتصاد مقاومتی، مساجد می توانند با راه اندازی هسته های اقتصاد مقاومتی نقش موثری در ساماندهی اوضاع اقتصادی و رکود داشته باشند.

 

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با اشاره به ظرفیت و پتانسیل اثرگذار جبهه رسانه‌ای استان و بسیج رسانه خاطر نشان کرد: افراد متدین، انقلابی و ولایتمدار با افکار و اندیشه‌های بلند در رسانه های استان حضور دارند و اصحاب رسانه می توانند با راه اندازی قرارگاه عملیاتی رسانه ای در مقیاس خود، آتش به اختیار داشته باشند و هسته های مقاومت رسانه ای به وجود آورند.

 

 

انتهای خبر/09

 

 

ارسال نظر
captcha