کد خبر: ۴۴۹۳
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹

 

به گزارشسپاه نیوز ؛ محمد زهرایی مسئول بسیج سازندگی استان خراسان جنوبی ضمن عرض تسلیت ماه محرم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهارداشت: در مکتب عاشورا انسان ساخته می شود و مکتبی است که خون خواهی حق علیه باطل در آن ساری و جاری است.

 

مسئول بسیج سازندگی استان با بیان اینکه تفاوت مکتب غرب با مکتب اسلام در انسان سازی است افزود: مکتب غرب هرچه به سمت تمدن و تکنولوژی پیش می رود؛ از هویت انسانی فاصله می گیرد.

 

وی با تاکید بر اینکه دفاع از انقلاب اسلامی تنها در بعد نظامی نیست خاطرنشان کرد:  گله بانان، محرومین و اردوهای جهادی نیز به دفاع و امنیت کمک می کند زیرا دفاع از انقلاب بر سرمایه های انسانی استوار است.

 

زهرایی ادامه داد: با همت بسیج و سپاه به جنگ محرومیت و فقر می رویم  که در این مسیر بدون قرار دادن پایه کار برعهده مردم موفق نمی شویم.

 

مسئول بسیج سازندگی استان یادآور شد: در خراسان جنوبی علیرغم خشکسالی های متوالی ، با مردمی ولایی، قانع و انقلابی، با کمترین کار و حداقل هزینه ها در روستاها می توانیم مانع از مهاجرت مردم به شهرها شویم.

 

 

وی ادامه داد: عمده پروژه هایی که در استان با همکاری قرارگاه کار می شود بر اساس نیاز اولیه مردم در زمینه منابع آبی است. 21 رشته قنات و چند استخر ذخیره آب تاکنون انجام شده است.

 

در پایان خانه عالم روستای چاهک موسویه به نمایندگی از 50 پروژه محرومیت زدایی در استان افتتاح شد.

 

 

انتهای خبر/09

ارسال نظر
captcha