سپاه نیوز: سردار رجبی گفت: سپاه از کمک به مردم غافل نشده و بیش از ۷ هزار پروژه محرومیت‌زدایی را در استان اجرا می‌کند.

سپاه نیوز: سردار رجبی گفت: سپاه از کمک به مردم غافل نشده و بیش از ۷ هزار پروژه محرومیت‌زدایی را در استان اجرا می‌کند.

سپاه نیوز: سردار رجبی گفت: سپاه از کمک به مردم غافل نشده و بیش از ۷ هزار پروژه محرومیت‌زدایی را در استان اجرا می‌کند.
کد خبر: ۵۶۳۱
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین رجبی در مجمع یاد یاران از سلسله برنامه‌های کنگره 5400 شهید استان کردستان که به‌مناسبت گرامیداشت سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری به کردستان در پردیس سینما بهمن سنندج برگزار شد، ضمن خیر مقدم به همه میهمانان و سرداران پرافتخار سرزمین فداکاری‌های بزرگ به این خطه از سرزمین اظهار داشت: کردستان سرزمین فداکاران تکرار ناشدنی است .

 

وی خطاب به فرماندهان و همسنگران خود گفت: همه به‌خوبی نهضت حضرت امام(ره) را درک کرده‌اید و هر کدام از شما سرداران بی‌ادعا در مقاطعی و در سرزمینی از استوانه‌های عطفی انقلاب اسلامی بوده‌اید و قطعاً پرونده درخشانتان در کردستان بخشی از ادبیات مقاومت و تاریخ بیداری ایران به حساب می‌آید.

 

سردار رجبی با بیان اینکه این امنیت کنونی ایران از همان ابتدا با خون پاک هزاران یار سفر کرده و خون دل‌های یادگاران ماندگار میسر گردیده است، گفت: یقیناً باور دارید که نظرات حکیمانه آن سفر کرده در اوایل انقلاب چگونه سنگ‌بنای این امنیت پایدار و مردمی قرار گرفت و چطور برای همه ما راهنما و راه‌گشا بود.

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان خاطر نشان کرد: در این خطه شاگردانی همچون شهیدان بروجرودی، فاطمی، نصراللهی، توفیقی، بارنامه، شهسواری و هزاران شهید گمنام تربیت یافتند و کردستان را به میعادگاهی تبدیل کردند که بدون وضو به آنجا وارد نمی‌شدند.

 

سرار رجبی افزود: اوج بیداری و انقلابی‌گری مردم کردستان در 22 اردیبهشت‌ماه سال 88 تجلی یافت، روزیکه در تاریخ بیداری مردم کردستان نقطه عطفی بزرگ به‌حساب می‌آید . این رویداد مهم تاریخی و جلوه‌های بی‌نظیر آن بین امام و امت و همچنین دستاوردهای این سفر معنوی، خستگی را از تن‌های خسته مردم کردستان زدود و نفس را به جامعه کردستانی دمید.

 

وی تصریح کرد: هم‌اکنون امنیت پایدار در مناطق کردستان محقق شده و سپاه با تمامی دغدغه‌های امنیتی که دارد، در کمک به مردم غافل نبوده و در این مسیر، خدمات بی‌منت زیادی را در تمام حوزه‌ها تقدیم مردم صبور و نجیب کردستان کرده است.

 

سردار رجبی افزود: اجرای بیش از 7 هزار پروژه محرومیت‌زدایی بخشی از مأموریت سپاه کردستان است و اعتقاد داریم ثبات معیشتی در سایه امنیت پایدار مردمی محقق می‌گردد و در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنیم.

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در پایان سخنان خود از همه میهمانان حاضر در این مراسم برای حضور در کنگره ملی 5400 شهید کردستان که در سال‌جاری در استان برگزار می‌شود، دعوت کرد و گفت:از کسانی که  اهتمام ویژه به کنگره شهدای استان داشتند و دارند تشکر می‌کنم و از هرگونه کمی و کاستی احتمالی پیش‌آمده در میزبانی از میهمانان عذرخواهی می‌کنم.

 

انتهای خبر/09

ارسال نظر
captcha