سپاه نیوز: سردار آبنوش بیان کرد: تهدید، تحریم و توطئه دشمنان و سختی‌هایی که ملت ایران امروز تحمل می‌کنند به دلیلی پیروی از مسیر حضرت سیدالشهدا(ع) و ادامه دادن راه اهل‌بیت(ع) است.

سپاه نیوز: سردار آبنوش بیان کرد: تهدید، تحریم و توطئه دشمنان و سختی‌هایی که ملت ایران امروز تحمل می‌کنند به دلیلی پیروی از مسیر حضرت سیدالشهدا(ع) و ادامه دادن راه اهل‌بیت(ع) است.

سپاه نیوز: سردار آبنوش بیان کرد: تهدید، تحریم و توطئه دشمنان و سختی‌هایی که ملت ایران امروز تحمل می‌کنند به دلیلی پیروی از مسیر حضرت سیدالشهدا(ع) و ادامه دادن راه اهل‌بیت(ع) است.
کد خبر: ۵۷۵۶
شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲

 به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار سالار آبنوش جانشین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در جمع راهپیمایان روز قدس همدانی اظهار داشت: امروز در شرایط ویژه‌ای قرار داریم که دقیقاً مصادف با بمباران نماز جمعه همدان در روز قدس است که در این حادثه نزدیک به 70 شهید و 350 مجروح و جانباز تقدیم انقلاب اسلامی شد.

 

وی افزود: در آن زمان در عملیات رمضان یک تیپ از استان همدان حضور یافته و دشمن را شکست داد که همین موضوع سبب شد دشمن برای جبران این شکست نماز جمعه همدان را بمباران کند اما مردم همدان پس از این بمباران پس از گذشت ساعتی، بدون عقب نشینی، نماز جمعه را در مسجد جامع اقامه کردند.

 

سردار آبنوش با فرستادن درود بر روان شهدا و مردم مقاوم ایران که همواره پای نظام ایستادند، گفت: در آستانه چهل‌سالگی انقلاب قرار داریم و در تمامی این سال‌ها دشمن آرایش متنوعی از تهدیدات را علیه نظام جمهوری اسلامی انجام داده است که ما نیز در برابر همه آنها مقاومت کرده و پیروز شده‌ایم.

 

وی با بیان اینکه نظام اسلامی توانسته لرزه بر اندام دشمنان بیاندازد، افزود: این آرایش متنوع تهدیدات دشمن نشان‌دهنده قوت و قدرتمندی انقلاب در برابر جبهه کفر است.

 

سردار آبنوش بیان کرد: امروز توانسته‌ایم مبتنی بر فقه امام باقر و امام صادق(ع) به نام ولایت‌فقیه نظام کامل و سربلندی را ایجاد کنیم که دشمن را ناتوان ساخته است.

 

وی اعلام کرد: پس از عبور از همه برنامه های دشمن با انجام جنگ‌های نیابتی و راه‌اندازی داعش و گروه‌های تکفیری به نبرد با ما برخواست که هر یک از این توطئه‌ها و نقشه‌ها نیز برای براندازی یک کشور کافی بود اما به لطف خداوند از همه آن‌ها عبور کردیم.

 

 

جانشین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) تأکید کرد: از ابتدای آفرینش، هرگاه انسان به شیطان اعتماد کرده سیلی خورده است و امام راحل هم فرمود "شیطان بزرگ آمریکا است" و اگر به آن اعتماد کنیم دچار مشکل می‌شویم.

 

وی با تأکید بر توجه به رهنمودهای رهبری برای ادامه مسیر گفت: دشمن به دنبال تکه‌تکه کردن جوامع اسلامی بود تا ما را شکست دهد اما سرشان به سنگ خورد و نیروهای ما در جبهه مقاومت آن‌ها را شکست دادند.

 

سردار آبنوش گفت: ما در بطن حوادث رشد کرده و قوی شدیم و دشمن هم بر خلاف میل باطنی مجبور به تحمل و پذیرش ما شده و این‌ها همه در سایه مقاومت رقم خورده است.

 

سردار آبنوش اعلام کرد: اگر در جنگ تحمیلی فرزندان خود را فدا نمی‌کردیم امروز این اقتدار را نداشتیم و در دوران جنگ توانستیم همه نقاط ضعف را به نقاط قوت تبدیل کنیم، به طوری که دشمن با ما مقابله زرهی و شیمیایی انجام داد و در برابر او ناتوان بودیم اما امروز پدافند قوی شیمیایی و نیروی زرهی مقتدر داریم.

 

وی بیان کرد: دشمن تک‌های پیچیده و تاکتیک‌های نظامی مختلف انجام داد اما امروز یگان‌های قدرتمندی را طراحی کرده‌ایم که قوی‌ترین یگان در منطقه بوده و یک کشور مقتدرهستیم امروز در حوزه فناوری مانند استخراج نفت و گاز توانمند بوده و همه این‌ها به همت فرزندان مؤمن ایران رقم می‌خورد.

 

جانشین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با اشاره به چهار عامل اساسی قدرت هر کشور تصریح کرد: نخستین عامل وجود رهبر مقتدر و مدیر است که به لطف خداوند نظام جمهوری اسلامی دارای رهبری الهی است که با منطق قرآن ما را هدایت می‌کند، رهبری فرزانه که پس از وجود مبارک امام زمان(عج) در زمین همتا ندارد و ما را به پیش برده و هرروز قله‌ای را فتح کرده و دشمن را به عقب می‌رانیم.

 

وی گفت: دومین عامل قدرت یک کشور آرمان‌های آن ملت است و ملت ایران چهل سال است که آرمان‌های خود چون عدالت‌خواهی، اعتلای کلمه الله به معنای واقعی، ادامه راه انبیا و اولیا، ولایت‌فقیه، تأسی کامل و جامع به اهل بیت(ع) که تبلور و نقطه اوج آن در راهپیمایی اربعین رقم می‌خورد را تغییر ندادند.

 

جانشین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) بیان کرد: سومین عامل، ملت بزرگ و چهارمین عامل هم دشمن بزرگ است که امروز دشمن ما در برابر ملت بزرگ ایران مستأصل مانده است زیرا مردم همیشه با حضور خود در راهپیمایی‌ها و صحنه‌های مختلف نظام را پشتیبانی کرده‌اند.

 

سردار آبنوش تصریح کرد: توان دشمن از آنچه نشان می‌دهد کمتر است و عصبانیت آن‌ها هم از همین رو است زیرا به اقتدار ایران پی برده‌اند.

 

وی تأکید کرد: دشمن نمی‌تواند در دریای متلاطم امروز موج غیرقابل‌کنترلی را برای ما ایجاد کند و امروز در سطح جهان و منطقه مقتدر بوده و زمینه سازی ظهور را انجام می‌دهیم.

 

جانشین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با اشاره به اینکه نبرد اقتصادی برنامه امروز دشمن است گفت: جبهه اقتصادی باید به دست سرداران مقتدر اداره شود زیرا همان‌طور که در جبهه‌های امنیتی و نظامی سرداران بزرگی چون شهید همدانی داریم به یقین در جبهه اقتصادی هم می‌توانیم افراد مقتدری داشته باشیم .

 

سردار آبنوش ادامه داد: راهبرد اقتصاد مقاومتی نقشه اقتصادی ما برای برون رفت از این مرحله است که اگر به آن عمل نکنیم ضرر می‌کنیم.وی با بیان اینکه در حوزه اقتصادی به مردان پاک دست نیاز داریم تا این جبهه را تطهیر کنند تا به فضل خداوند از این مرحله هم عبور کنیم و اگر مقاومت کنیم پیروز می شویم و این وعده خداوند است، افزود: اگر می‌خواهیم در دهان استکبار زده و جشن نابودی اسرائیل را بگیریم و ظهور رقم خورد باید در جبهه اقتصادی هم درست عمل کنیم.

 

وی اظهار داشت: دشمن در تلاش برای ناامید کردن مردم است درحالی‌که امروز بسیاری از کارها را با توان داخلی انجام داده و به خارج وابسته نیستیم.

 

جانشین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با بیان اینکه دشمن از قدرت روزافزون ایران اسلامی عصبانی‌است، گفت: تهدید، تحریم و توطئه دشمنان و سختی‌هایی که ملت ایران امروز تحمل می‌کنند به دلیلی پیروی از مسیر حضرت سیدالشهدا(ع) و ادامه دادن راه اهل‌بیت(ع) است.

 

انتهای خبر/09

ارسال نظر
captcha