سپاه نیوز: مراسم اهدای جهیزیه به ۱۴۷ نوعروس توسط سپاه «بیت‌المقدس» استان کردستان و در دهه کرامت برگزار شد.

سپاه نیوز: مراسم اهدای جهیزیه به ۱۴۷ نوعروس توسط سپاه «بیت‌المقدس» استان کردستان و در دهه کرامت برگزار شد.

سپاه نیوز: مراسم اهدای جهیزیه به ۱۴۷ نوعروس توسط سپاه «بیت‌المقدس» استان کردستان و در دهه کرامت برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۳۳
يکشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴

 

به گزارش سپاه نیوز؛ حسن عسگری فرمانده سپاه ناحیه سنندج، در مراسم اهدای جهیزیه به ۱۴۷ نوعروس توسط سپاه «بیت‌المقدس» استان کردستان اظهار داشت: عدالت در هر جامعه‌ای به‌عنوان یک فضیلت خودنمایی می‌کند و با سرشت و طبیعت انسان‌ها در هم آمیخته شده است و جنبه‌های مختلف و گوناگونی دارد که عدالت اجتماعی و توجه به قشر مستضعف جزو مهمی از آن است.

 

وی با اشاره به این‌که تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند یک سنت حسنه است، افزود: حضور بسیج در عرصه کمک به نیازمندان مثال زدنی است و بسیج در این عرصه همیشه پیشگام است.

 

عسگری ادامه داد: به مناسبت دهه کرامت، ۱۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان تقدیم می‌شود.

 

وی تصریح کرد: هر سری جهیزیه شامل پنج قلم لوازم ضروری منزل از جمله یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، فرش و ماشین لباسشویی است.

 

فرمانده سپاه ناحیه سنندج افزود: توزیع ۲ هزار جفت کفش، توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر و توزیع ۱۷۲۴ سبد معیشتی و ۲۶۶ بسته پوشاک از جمله دیگر اقدامات انجام شده است.

 

همچنین در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌رضا باباشاهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، اظهار داشت: همان‌طور که خداوند می‌فرماید که ما بر مستضعفین منت نهادیم که سرپرست خواهند شد؛ لذا در ایران هم امام خمینی (ره) را فرستاد تا همچنان جایگاه محکم و محترم مستضفین پابرجا بماند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان کردستان تصریح کرد: حرکت‌های پیامبر اکرم (ص) نمونه‌ای از حرکت‌های الهی در طول تاریخ بود و حکومتی که خدایی شود به بی‌نهایت وصل شده و ماندگار است که حرکت امام خمینی (ره) نیز یک حرکت الهی و ماندگار است.

 

وی گفت: تشکیل ارتش بیست میلیونی به فرموده امام راحل یکی دیگر از جلوه‌های خدایی بودن بود و با گذشت زمان، مصلحت و برکات این حرکت برای همگان آشکار شد و پیروزی حق بر باطل و الگوگیری همه مستضعفین جهان از بسیج از جمله این برکات است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین باباشاهی گفت: بسیج مربوط به آحاد ملت و امت اسلام است و بسیج مستضعفان مربوط به تمام کسانی است که دل در گرو انقلاب دارند؛ لذا باید با جان و دل در پایداری این انقلاب اسلامی بکوشیم.

 

انتهای خبر/09

ارسال نظر
captcha