سپاه نیوز: سردار شادمانی گفت: راه ماندگاری و قوام و پایداری بسیجیان، بصیرت‌افزایی است.

سپاه نیوز: سردار شادمانی گفت: راه ماندگاری و قوام و پایداری بسیجیان، بصیرت‌افزایی است.

سپاه نیوز: سردار شادمانی گفت: راه ماندگاری و قوام و پایداری بسیجیان، بصیرت‌افزایی است.
کد خبر: ۶۳۳۷
شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱

 

 

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار  سرتیپ پاسدار علی شادمانیمعاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان استان همدان سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) 2،  اظهار داشت: بسیجیان سرمایه ارزشمند و ماندگاری هستند که پیروزی انقلاب اسلامی را تضمین کرده‌اند.

 

وی گفت: بسیجیان با حضور حماسی خود جلوه‌هایی از عشق به خدا، پیامبر (ص)، قرآن، ائمه اطهار (ع)، عشق به شهیدان و راه شهیدان، عشق به وادی مقدس جهاد، عشق به همه دستاوردهای ارزشی انقلاب اسلامی را به جلوه کشیدند و به عالی‌ترین وجه ترسیم کردند.

 

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) ابراز داشت: این حماسه بزرگ قوت قلبی برای همه مسئولین کشور در این لحظه نبرد بی امان با دشمنان و معاندین و بدخواهان انقلاب اسلامی است.

 

وی تصریح کرد: بسیج یعنی انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن، بسیج یعنی پایداری و مقاومت، بسیج یعنی عزت، ارادت و سرافرازی، بسیج یعنی پیمان خون با شهیدان، بسیج یعنی لبیک با مقتدا و ولی امر مسلمین رهبر عظیم الشان( مد ظله العالی).

 

سردار شادمانی در ادامه با بیان پیام بسیج پیام عزت و رهروی از شهیدان است، خاطرنشان کرد: این شور و حماسه که امروز در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خورده بسیار هوشمندانه و تاثیرگذار است.

 

وی تاکید کرد: تاریخ انقلاب اسلامی یک قوت قلب و یک اقتدار دشمن‌شکن است و امروز یکی از لحظات حساس و سرنوشت‌ساز خود را می‌گذراند.

 

سردار شادمانی تصریح کرد: برای مقابله با این توطئه خبیثانه بود که امام عظیم الشان راه‌اندازی هسته‌های مقاومت را در جهان اسلام صادر کردند و جانشین شجاع، عالم، عارف و مقتدای امروز ما امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) که سکاندار این انقلاب صاحب الزمانی (عج) شدند این فرمان را گرفتند و حاصل آن میلیون‌ها انسان آزاده با تفکر جهادی، عاشورایی و بسیجی در جای جای ایران و  بسیجیان که لباس رزم برتن دارند و با بصیرت انقلابی به پیروی از مقتدای خود ، انقلاب را به پیش می‌برند.

 

سردار شادمانی ابراز داشت: دشمن در برابر این ملت ، آشفته و سردرگم و عاجز و ناتوان است و از روی عجز و ناتوانی یک راه ناجوانمردانه را در پیش گرفته و معیشت را نشانه رفته است.

 

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) بابیان اینکه امروز عزم خود را جزم کرده‌ایم تا از این مشکلات با سربلندی عبور کنیم، گفت: انقلاب را در 40 سالگی جشن می‌گیریم و دشمن را ناامید می‌کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: جوانان بانشاط، امیدوار، ولایتی و متدین در کشور زیاد وجود دارد و یکی بعد از دیگری در اختیار ما است و این ظرفیت قادر است به عالی‌ترین وجه کشور را اداره کند.

 

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء (ص)گفت: ما همه سرمایه‌هایمان را با امید و انگیزه انقلابی در این برهه از زمان ثبت خواهیم کرد؛ این انقلاب، انقلاب امام زمانی (عج) است و رهبر مقتدر ما شرط بسیجی بودن را بصیرت معرفی کردند.

 

وی با بیان اینکه برخی در سخت‌ترین شرایط مقابل دشمنان ایستادند، تصریح کرد: راه ماندگاری و قوام و پایداری شما، بصیرت‌افزایی است.

 

انتهای خبر/09

ارسال نظر
captcha