سپاه نیوز: فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: ۴۰ اردوی عمرانی جهادی برای محرومان در استان البرز برگزار شده است.

سپاه نیوز: فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: ۴۰ اردوی عمرانی جهادی برای محرومان در استان البرز برگزار شده است.

سپاه نیوز: فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: ۴۰ اردوی عمرانی جهادی برای محرومان در استان البرز برگزار شده است.
کد خبر: ۶۶۳۴
شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰

 

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدارسید یوسف مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه کرج با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: سپاه استان البرز از راه اندازی  کارگاههای کوچک تولیدی حمایت می‌کند..

 

سردار مولایی عنوان کرد: توجه جدی به گروه‌های جهادی و برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته از دیگر برنامه‌های سپاه است.

 

 

وی با بیان اینکه ایران اسلامی ظرفیت‌های بسیاری دارد که هنوز استفاده نشده است و این ظرفیت ها باید به فعلیت در آید، تصریح کرد: جوانان با مدارک لیسانس و فوق لیسانس بسیاری در استان هستند و سپاه با حمایت از این افراد مسبب ایجاد اشتغال برای آنها با کمترین هزینه در تعدادی از روستاهای استان شده که تعدادی دیگر هم در این کارگاه ها مشغول به کار شدند.

 

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه 40 اردوی عمرانی برای محرومان در استان البرز برگزار شده است، افزود: 18 اردوی فرهنگی و 19 اردوی بهداشتی  در استان برگزار شده است.

 

وی با بیان اینکه امروز به دوستان جهادی موضوع غربالگری بیماری‌ها در روستاها محول شده است،بیان کرد: موضوع دیگری که به این جهادگران سپرده شده ، نقشه بیماری‌های مختلف در استان برای پیدا کردن دلایل این بیماریها و راه درمان آن است.

 

سردار مولایی با بیان اینکه 21 اردو در مورد درآمد زایی و اشتغال  در استان البرز برگزار شده، ادامه داد: 3200 نفر جهادگر بسیجی در یک ماه گذشته در رزمایش شرکت کردند.

 

وی با اشاره به حضور جهادگران البرز در  زلزله سر پل ذهاب و انجام اقدامات لازم برای اسکان زلزله زدگان، گفت: تعهد سپاه استان البرز  در اسکان موقت عملی و در اسکان دائمی هم اقدامات حدود 90 درصد انجام شده است.

 

فرمانده سپاه البرز با بیان اینکه پروژه هایی با همکاری سپاه در حال انجام است، اظهار داشت: در دهه فجر امسال این پروژه‌ها به بهره برداری می‌رسد.

 

وی با اشاره به تلاش جهادگران برای خدمات رسانی به مناطق کم برخوردار استان، گفت: جهادگران پزشکی با هماهنگی با سپاه به  58723 نفر خدمات بهداشتی ارائه کردند.

 

وی گفت:  امروز بسیج در محدوده خاصی خلاصه نمی‌شود در این چهل سال گذشته که دشمن همه توطئه‌های خود را انجام داده و در همه امور ناکام بوده و دلیل این ناکامی وحدت حول محور ولایت فقیه است که انقلاب را از خطرات احتمالی مصون نگه داشته است.

 

وی با بیان اینکه دشمن اگر بتواند در داخل کشور به اساس وحدت ضربه بزند به آرزوی خود رسیده است، عنوان کرد: بسیج نماد عینی وحدت بخشی به این ملت است و بسیج در ذیل اهداف خود فارغ از همه نگاه‌ها عمل می کند.

 

انتهای خبر/09

ارسال نظر
captcha