سپاه نیوز: نماینده ولی فقیه در سپاه ولایت فقیه و رهبری را تضمین کننده حرکت انقلاب در صراط مستقیم و عبور از گردنه‌های سخت توصیف و تصریح کرد: "بسیج" از دیگر علل مهم بقای این انقلاب طی 4 دهه است و این نیروی انقلابی و مردمی گوش به فرمان رهبری وآماده سربازی  و جانفشانی در مسیر آرمانهای انقلاب و آرامش و امنیت ملت می باشد .

سپاه نیوز: نماینده ولی فقیه در سپاه ولایت فقیه و رهبری را تضمین کننده حرکت انقلاب در صراط مستقیم و عبور از گردنه‌های سخت توصیف و تصریح کرد: "بسیج" از دیگر علل مهم بقای این انقلاب طی 4 دهه است و این نیروی انقلابی و مردمی گوش به فرمان رهبری وآماده سربازی  و جانفشانی در مسیر آرمانهای انقلاب و آرامش و امنیت ملت می باشد .

سپاه نیوز: نماینده ولی فقیه در سپاه ولایت فقیه و رهبری را تضمین کننده حرکت انقلاب در صراط مستقیم و عبور از گردنه‌های سخت توصیف و تصریح کرد:
کد خبر: ۶۶۶۳
دوشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲


به گزارش سپاه نیوز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه  در همایش اقتدار بسیجیان که در مسجد حظیره یزد برگزار شد، با تبریک ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) با بیان اینکه مردم استان یزد بسیجی بودن را سال‌ها قبل از انقلاب آغاز کرده بودند ، اظهار داشت: در بسیاری از حوزه‌های علمیه روحیه بسیجی را از شهید صدوقی آموختیم که نشان از شخصیت عظیم و بزرگ ایشان بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی و نظام ولایی چهل ساله شده و این در حالی است که دشمنان بسیاری در این سال‌ها تلاش داشتند که انقلاب را از میان بردارند تصریح کرد: انقلاب اسلامی طی این چهل سال با توجه به این دشمنانی که داشته توانسته به خوبی راه خود را ادامه دهد و حتی با این وجود پیشرفت‌های بسیاری نیز در عرصه‌های مختلف با تلاش‌های جوانان مستعد به دست آورده که این مسئله چیزی جز معجزه نمی‌تواند باشد.

وی ولایت فقیه و رهبری را تضمین کننده حرکت انقلاب در صراط مستقیم و عبور از گردنه‌های سخت توصیف و تصریح کرد: "بسیج" از علل مهم بقای این انقلاب طی 4 دهه است و این نیروی انقلابی و مردمی گوش به فرمان رهبری وآماده سربازی  و جانفشانی در مسیر آرمانهای انقلاب و آرامش و امنیت ملت می باشد و این همان چیزی است که همه ائمه اطهار (ع) در فراق آن می‌سوختند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با تأکید بر اینکه بسیج  فراگیر ترین نهاد در نظام اسلامی ما  است عنوان کرد: بسیج اختصاص به گروه و قشر خاصی ندارد و
 بسیجی یعنی سر، دست و جان می‌دهد ولی دین نمی‌دهد .

وی با تاکید بر لزوم تقویت عوامل حفظ و پویایی و بقای انقلاب اسلامی ، خاطرنشان کرد: دشمن امروز به دنبال جسم بسیجیان نیست بلکه در صدد نابود کردن فرهنگ بسیجی است  و آنها به خیال خام خود می‌خواهند انقلابیون را از مسیر صحیح منحرف کنند تا بتوانند به انقلاب اسلامی ضربه بزنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه استقامت فکری، ایمانی و اعتقادی بر سر دین خدا یکی از ویژگی‌های فرهنگ بسیجی است تصریح کرد: اولین شرط و اولین رکن فرهنگ بسیجی استقامت بر ایمان و باورها است و اینکه اجازه ندهد که توطئه‌های دشمن اندیشه‌های ما را دچار تزلزل کند که برای در امان ماندن از این توطئه‌ها باید معرفت دینی خود را با بصیرت ارتقا دهیم.

وی لغزش فکری را از خطرناک‌ترین مسائلی که سبب به خطر افتادن اسلام و انقلاب می شود توصیف و اظهار کرد: بنیه ایمانی و اعتقادات و ایستادگی اولین چیزی است که یک بسیجی باید به خوبی آن را حفظ کند و میثاق و باوری که نسبت به ولایت و انقلاب داشته را به خوبی تقویت سازد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی دومین ویژگی بسیج را خدامحوری و ارزش‌های معنوی و صداقت دانست و تصریح کرد: بسیج "داعی الی الله " بوده و دنبال نشان دادن خود نیست و خدای متعال هر آنچه که نیکو باشد را به جهانیان نشان می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روحیه جهادی و انقلابی را سومین ویژگی بسیجیان  که سبب حفظ انقلاب شده است دانست و تصریح کرد: بسیج دارای روحیه جهادی و انقلابی است و این یک حرکت زودگذر نیست بلکه آنها هر لحظه آمادگی جانفشانی در راه خدا را دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در پایان تاکید کرد : چهارمین ویژگی بسیجیان ولایت مداری و تبعیت از ولایت فقیه است که یکی از بارزترین و مهمترین ویژگی‌های آنان به حساب می‌آید.

انتهای پیام/02

ارسال نظر
captcha