سپاه نیوز: سردار جمیری اظهار داشت: تفکر بسیجی منجر به ارائه بهترین خدمت به مردم و نظام اسلامی می‌شود.

سپاه نیوز: سردار جمیری اظهار داشت: تفکر بسیجی منجر به ارائه بهترین خدمت به مردم و نظام اسلامی می‌شود.

سپاه نیوز: سردار جمیری اظهار داشت: تفکر بسیجی منجر به ارائه بهترین خدمت به مردم و نظام اسلامی می‌شود.
کد خبر: ۶۸۵۵
دوشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹

 

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار فتح‌الله جمیری فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در مراسم تکریم و معارفه فرماندهی ناحیه مقاومت خاتم ،به خدمات سپاه در چهل سالگی انقلاب اشاره و

بیان داشت : چهل سالگی انقلاب سال تثبیت اقتدار همه‌جانبه نظام جمهوری اسلامی ایران است و باید در برنامه های چهل سالگی انقلاب دستاوردها و خدمات ارزنده انقلاب برای مردم بخصوص نسل جوان بازگو شود.

 

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد اظهار داشت: توکل به خداوند، توسل بر اهل بیت و پیروی از ولایت فقیه از مهمترین رمز‌های موفقیت سپاه در حوزه‌های مختلف است.

 

سردار جمیری با بیان اینکه چهل سالگی انقلاب سال تثبیت اقتدار همه‌جانبه نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: باید در برنامه‌های چهل سالگی انقلاب دستاورد‌ها و خدمات ارزنده انقلاب برای مردم بخصوص نسل جوان بازگو شود.

 

وی با بیان اینکه ما در انقلاب اسلامی به دنبال تمدن اسلامی هستیم، افزود: مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) لازمه‌ی رسیدن به آرمان بزرگ انقلاب یعنی «تشکیل تمدن نوین اسلامی» و دفاع از نظام اسلامی در برابر توطئه‌ها را «حرکت انقلابی و جهادی» برشمردند.

 

سردار جمیری تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است.

 

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد به ترویج تفکر بسیجی در جامعه اشاره و خاطر نشان کرد: تفکر بسیجی منجر به ارائه بهترین خدمت به مردم و نظام اسلامی می‌شود.

 

وی خدمت رسانی به مردم را اصلی‌ترین وظیفه سپاه عنوان و اظهار داشت: سپاه و بسیج خودش را از مردم می‌داند و در تلاش است که به عنوان نهاد‌های انقلابی، به مردم خدمت کنند. 

 

سردار جمیری در پایان با اشاره به فعالیت‌های سپاه در عرصه سازندگی کشور گفت: امروز سپاه مفتخر است که در بحث ایجاد پالایشگاه‌های بزرگ، جاده‌ها، سد‌ها تنها نقش مدیریتی داشته و با کمک مردم اقدامات خوبی را انجام داده است.

 

در پایان مراسم از خدمات سرهنگ دوم پاسدار حسین آزادی نژاد تقدیر و سرهنگ دوم پاسدار عباس باقری به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج خاتم معرفی شد..

 

 

انتهای خبر/09

ارسال نظر
captcha