سپاه نیوز: فرمانده سپاه قدس استان گیلان گفت: سپاه برای پیشبرد اهداف خود قدرتی غیر از مردم ندارد و مردم شاکله مهم و تأثیرگذار در رفع محروم زدایی هستند.

سپاه نیوز: فرمانده سپاه قدس استان گیلان گفت: سپاه برای پیشبرد اهداف خود قدرتی غیر از مردم ندارد و مردم شاکله مهم و تأثیرگذار در رفع محروم زدایی هستند.

سپاه نیوز: فرمانده سپاه قدس استان گیلان گفت: سپاه برای پیشبرد اهداف خود قدرتی غیر از مردم ندارد و مردم شاکله مهم و تأثیرگذار در رفع محروم زدایی هستند.
کد خبر: ۶۹۴۶
شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۴:۵۴

 

به گزارش سپاه نیوز؛  سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس استان گیلان در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه رشت در مصلای رشت اظهار کرد: سپاه برای پاسداری از انقلاب، مردم را بزرگ‌ترین سلاح خود می‌داند یعنی سپاه برای پیشبرد کارهای خود قدرتی غیر از مردم ندارد.

 

وی با تأکید بر اینکه سپاه با اتکا به خدا و پیروی از مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) مردم را سومین عامل پیروزی در عملیات مختلف می‌داند، افزود: به همین دلیل تکریم و معارفه فرماندهان سپاه را در میان مردم و در نماز جمعه انجام می‌دهیم.

 

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه سپاه در سال گذشته هزار واحد مسکونی ساخته و در سال جاری یک‌هزار واحد دیگر برای خانواده‌های محروم می‌سازد، تصریح کرد: مردم شاکله مهم و تأثیرگذار درراه رفع محروم زدایی هستند. ساختن خانه برای مناطق محروم در روستاها صورت می‌گیرد  و درصدد هستیم تا مهاجرت از روستا به شهر کمتر صورت بگیرد.

 

وی با بیان اینکه در گیلان بیش از پنج هزار خانوار بین ۱ تا ۷ معلول زندگی می‌کنند که هنوز خانه از خود ندارند تصریح کرد: سپاه نمی‌تواند در برابر مشکلات مردم بی‌خیال باشد لذا این کار را آغاز کرده و در حال انجام آن است .

 

 

وی با اشاره به مأموریت سپاه بیان کرد: سپاه در کشور، نظام و انقلاب مسؤولیت‌های بسیار زیادی دارد و با وجود اینکه ایران اسلامی از ارتش بسیار قدرتمندی برخوردار است، سپاه برادر ارتش و در کنار او در مواجهه با حمله‌های دشمن ایستادگی خواهد کرد و نقشه دشمنان را بر آب می‌کند.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه آمریکا خوب می‌داند اگر اقدامی‌کند پاسخ قاطعانه خواهد دید گفت: بزرگ‌ترین دلیل اینکه ما در کنار برادران نیروی انتظامی خواهیم ایستاد این است که حجم دشمنی دشمن، در ایران زیاد است و دنیا ایران را در مقابل خوی استعمارگری خود می‌بینند و درصدد نابود کردن ایران اسلامی است.

 

سردار عبدالله پور مقابله با جنگ نرم را مهم‌ترین وظیفه سپاه‌های شهرستان‌ها دانست و بیان کرد: سپاه مدافعان مظلومین و دشمن ظالمان است.

 

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه وظیفه مهم ایران در کشورهای دیگر برای مقابله با استعمارگران و سلطه‌گران تبیین گری است افزود: این تبیین گری موجب شده است بسیاری از کشورها در مقابل دشمنان و سلطه‌گران ایستادگی کنند.

 

وی تصریح کرد: سپاه وظیفه دارد در راستای امیدبخشی داخلی به مردم کمک کند و هر جا هر دولتی در کشور باشد سپاه وظیفه خود می‌داند با هماهنگی دولت مشکلات مردم را کم کند.

 

فرمانده سپاه قدس استان گیلان گفت: تلاش‌های صورت گرفته این است که با بسیجیان تحصیل‌کرده تولیدات در کشور را افزایش دهیم تا با آموزش کشاورزان که در سال گذشته سه هزار و در سال جاری بیش از 6 هزار کشاورز آموزش ببینند تا تولید برنج افزایش پیدا کند.

 

وی با بیان اینکه برخی از کشاورزانی که در طرح سپاه قرار گرفتند بیش از ۳۰ درصد افزایش در تولید داشتند تصریح کرد: اگر ۲۷ درصد از کشاورزان سطح برنجشان بالا رود در تولید برنج خودکفا می‌شویم و با جمع‌آوری آب‌بندهای سطحی و نیز لایروبی آب‌بندان‌ها، عدد بزرگی از آب‌های استان سامان پیدا می‌کند و می‌توان با نگاه به داخل افزایش تولید بیکاری را حل کرده و مشکلات را برطرف کنیم.

 

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه بسیجی گردان‌های مختلف، در مقابل توطئه‌های ضدانقلاب مقابله خواهد کرد گفت: جنگ نرم یکی از توطئه‌های مهم دشمنان است و دشمن با ایجاد تردید در دل‌ها و ذهن‌های مردم، بذر تفرقه را در میان مردمی می‌پاشاند.

 

وی با بیان اینکه تندروی پاسخ مناسبی برای مشکلات جنگ نرم نیست خاطرنشان کرد: مقام معظمرهبری( مد ظله) از جوانان می‌خواهد که در جنگ نرم خوش‌بینانه و باتدبیر عمل کرده و افسران جنگ نرمی باشند که با فعالیت تمیز فرهنگی، نقشه دشمنان را نقش بر آب کنند.

 

انتهای پیام/09

 

ارسال نظر
captcha