سپاه نیوز: حجت الاسلام والمسلمین رضوی راد گفت: حفظ دستاوردهای چهل ساله انقلاب نیازمند حضور جوانان در گام دوم است.

سپاه نیوز: حجت الاسلام والمسلمین رضوی راد گفت: حفظ دستاوردهای چهل ساله انقلاب نیازمند حضور جوانان در گام دوم است.

سپاه نیوز: حجت الاسلام والمسلمین رضوی راد گفت: حفظ دستاوردهای چهل ساله انقلاب نیازمند حضور جوانان در گام دوم است.
کد خبر: ۷۳۷۷
سه‌شنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱

 

به گزارش سپاه نیوز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدولی رضوی‌راد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی در جمع پایوران و سربازان ستاد سپاه روح الله گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی الحمدلله دیدیم مردم ایران بیشتر از هر سال و پر رنگ تر از همیشه به ندای مقام معظم رهبری ( مد ظله) لبیک گفتند بعد از این حضور حماسی ملت ایشان بیانیه را خطاب به ملت ایران خصوصا جوانان صادر کردند که دارای اهمیت خاصی است.

 

وی افزود:در این بیانیه دستاوردهای مهم چهل ساله انقلاب در عرصه های سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،منطقه ای و بین المللی تشریح شده و برای تداوم این راه پرافتخار جوانان به حضور در صحنه های تأثیر گذار انقلاب اسلامی دعوت شده اند.

 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار داشت: گام های بعدی انقلاب اسلامی را باید جوانان بردارند،آنها باید در دفاع از نظام اسلامی، ارزش ها و استمرار انقلاب مقدم بر مردم و دیگران باشند.

 

حجت الاسلام والمسلمین رضوی راد تأکید کرد: انقلاب اسلامی بعد از گذشت چهل سال فراز و نشیب های گوناگون و مقاطع مختلفی را پشت سرگذاشته است و در این راه دستاوردهای بزرگی هم به دست آورده ایم حفظ این دستاوردها و استمرار این راه جز با حضور آحاد مردم به خصوص جوانان و قشر تحصیل کرده و نخبه مقدور نخواهد بود.

 

وی در همین خصوص تصریح کرد: همانطور که جوانان گذشته این کشور در عرصه های دفاع مقدس،سازندگی کشور،علم و پژوهش و نقش آفرینی در منطقه و بین الملل افتخارات زیادی برای کشور به ارمغان آورده اند امروز هم جوانان باید با الگوگیری از نسل گذشته انقلاب این راه را ادامه دهند.

 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی عنوان کرد: امروز اقتداری که نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های متفاوت دارد به برکت حضور جوانان است.

 

وی در بخش دیگر از صحبت های خود با اشاره به الگوی برتر حضرت زهرا(س) گفت: اگر در مسیر فاطمی قدم برداریم و آرمان های حضرت زهرا(س) را ادامه دهیم قطعا راه سعادت را پیش گرفته ایم و به کمالات خواهیم رسید.

 

حجت الاسلام والمسلمین رضوی راد در پایان خاطر نشان کرد: امروز با توجه به مشکلاتی که دشمنان برای کشور ایجاد کرده اند از هر زمان نیازمند تر به رفتار فاطمی داریم و اگر می خواهیم جامعه ای سالم و عاری از هرگونه فساد داشته باشیم باید به شیوه حضرت فاطمه(س) زندگی کنیم.

 

 

انتهای خبر/09

 

ارسال نظر
captcha