سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی‌ ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: یکی از وظایف پربرکت، سازنده، تأثیرگذار و الهام‌بخش امت بزرگ اسلامی و پیروان اهل بیت(ع)" انتظار" است.

سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی‌ ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: یکی از وظایف پربرکت، سازنده، تأثیرگذار و الهام‌بخش امت بزرگ اسلامی و پیروان اهل بیت(ع)" انتظار" است.

سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی‌ ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: یکی از وظایف پربرکت، سازنده، تأثیرگذار و الهام‌بخش امت بزرگ اسلامی و پیروان اهل بیت(ع)
کد خبر: ۷۸۱۳
دوشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰

 

به گزارش سپاه نیوز؛  حجت الاسلام والمسلمین حسین علییمسئول دفتر نمایندگی‌ ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در مراسم جشن میلاد حضرت ولی‌عصر(عج) با تبریک فرا رسیدن ایام نیمه شعبان و میلاد امام زمان(عج)، به بیان ویژگی‌های منتظران و آیاتی از قرآن کریم در این خصوص پرداخت و اظهار داشت: پاسداران باید خود را برای ظهور و زمینه‌سازی ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) آماده کنند.

 

وی افزود: پاسدار این جمله که «یک پاسدار اگر به زمان ظهور حضرت نرسد جانش را فدای زمینه‌سازی و آماده‌سازی جامعه برای ظهور حضرت فدا می‌کند» را سرلوحه زندگی خود قرار می‌دهد، چراکه طبق روایات رسیده از اهل بیت(ع) بهترین اعمال در زمان غیبت حضرت ولی‌عصر(عج) انتظار فرج است و این انتظار، انتظاری عملی و با زمینه‌سازی برای ظهور حضرت تجلی پیدا خواهد کرد.

 

مسئول دفتر نمایندگی‌ ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان کرد: یکی از مسائل پربرکت، سازنده، تأثیرگذار و الهام‌بخش امت بزرگ اسلامی و پیروان اهل بیت(ع) مسئله انتظار است و انتظار یعنی آمادگی و زمینه‌سازی و مهیا کردن جهان برای حیاتی عادلانه، نویدبخش و سرشار از ایمان و معنویت و اخلاق که در آن جهان انسان‌ها به رشد معنوی و بالندگی می‌رسند و حاکمیت جهان در این جهت حرکت می‌کند.

 

 

وی در ادامه به وقوع سیل در تعدادی از استان‌های کشور اشاره و عنوان کرد: سیل اخیر از الطاف خفیه الهی بود که باعث نزدیک شدن دل‌ها شد و توجه هم‌وطنان به یکدیگر را جلب کرد و موجب اتحاد و انسجام ملی شد و همینطور امتحانی بود برای ملت ایران تا در شرایط بحرانی به یاری هم بشتابند.

 

 

انتهای خبر/09

ارسال نظر
captcha