سپاه نیوز: سردار شاهرخی گفت: باید بیانیه گام دوم را مطالعه و بکار گیریم.

سپاه نیوز: سردار شاهرخی گفت: باید بیانیه گام دوم را مطالعه و بکار گیریم.

سپاه نیوز: سردار شاهرخی گفت: باید بیانیه گام دوم را مطالعه و بکار گیریم.
کد خبر: ۸۵۹۷
دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین که با حضور جمعی از دانشجویان در مجتمع فرهنگی دانشجویی شهید حسن طهرانی مقدم برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم این مکان به نام مقدسی که نامی از شهید طهرانی مقدم در آن عنوان شده، تاسی پیدا کند و دانشجویان در راستای رسالت بزرگ تعمیق ارزش های بنیادی و اسلامی انقلاب کمک کنند.

 

وی افزود: عنوانی که برای این ساختمان جدید ناحیه بسیج دانشجویی درنظرگرفته شده بسیار ارزشمند است چرا که از یک شهید نام آشنا و تاثیرگذار برگرفته شده است.

 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: باید بیانیه گام دوم را مطالعه کنیم و اجازه ندهیم این بیانیه و صحبت های مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) در آن به فراموشی سپرده شود .

 

سردار شاهرخی اضافه کرد: منشور روحانیت امام راحل را در نظربگیریم که در این منشور، سیاست های کلی نظام عنوان شده است و امروز نیز علاوه بر آن نیازمند توجه به بیانیه گام دوم انقلاب رهبری هستیم.

 

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اضافه کرد: این بیانیه چراغ پیش روی مسئولان نظام است و برای آنها تعیین تکلیف می کند.

 

سردار شاهرخی با اشاره به ویژگی های شهید طهرانی مقدمی یادآور شد: نقش شهید طهرانی مقدم در پیشرفت کشور انکارناپذیر است و این شهید عنوان می کند که:  باید بتوانیم فرهنگ توجه به این ویژگی را به مدیران آینده انتقال دهیم و اگر سازو کار رفتار مدیریتی این گونه شد، مسلما موفق خواهیم شد.

 

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با اشاره به اینکه با تکیه به ظرفیت های داخلی در قله قرار می گیریم تصریح کرد: شهید با تمام وجود به جمله «ما می توانیم» باور داشت؛ مسئولیت آینده کشور در دست دانشجویان و جوانان است و اگر به ما می توانیم باور داشته باشیم رشد خواهیم کرد.

 

وی گفت: شهید طهرانی مقدم اعتقاد داشت که در انجام امور باید به ائمه اظهار متوسل شد و ما نیز باید به این امر توجه کنیم.

 

 

انتهای خبر/09

ارسال نظر
captcha