سپاه نیوز:فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح شهید "بهنام محمدی" در راستای پیوند عمیق بین خانه، مدرسه و مسجد اجرایی می شود.

سپاه نیوز:فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح شهید "بهنام محمدی" در راستای پیوند عمیق بین خانه، مدرسه و مسجد اجرایی می شود.

سپاه نیوز:فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح شهید
کد خبر: ۸۶۱۲
يکشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱

 

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در افتتاحیه اردوی چهار روزه طرح شهید "بهنام محمدی" در سی سخت افزود: اجرای این طرح در اردیبهشت ماه سال گذشته آغاز و ۵۳ مدرسه نیز به عنوان مدرسه هدف در این طرح انتخاب شدند.

 

وی بیان داشت: در راستای این طرح، در طی سال تحصیلی و تعطیلی تابستان، برنامه های مختلف فرهنگی و علمی اجرایی می شود.

 

سردار خرم دل تصریح کرد: دشمن همواره به دنبال ضربه زدن به انقلاب و نظام است و اکنون سرمایه های کشور یعنی دانش آموزان و جوانان را هدف قرار داده است و دانش آموزان با الگوگیری از بزرگ مردانی همچون شهید "بهنام محمدی" می‌توانند نسبت به نقشه های دشمنان آگاهی داشته و در برابر نفوذ فکری دشمن بایستند.

 

وی ادامه داد: در راستای شناخت و آگاهی دانش آموزان با جنگ فرهنگی دشمن در روزهای گذشته ۷۰۰ دانش‌آموز دختر در سه مرحله در اردوهای سازمان بسیج دانش آموزی شرکت کردند.

 

سردار خرم دل اظهار داشت: این اردوها برای ۱۵۰۰ دانش آموز با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و آموزشی برگزار می شود.

 

گفتنی است؛ اردوی چهار روزه طرح شهید "بهنام محمدی" با حضور دانش‌آموزان دختر شهرستانهای کهگیلویه و دنا در شهر سی‌سخت آغاز شد.

 

 

انتهای خبر/09

ارسال نظر
captcha