سپاه نیوز: فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر نقش مهم شهدای گرانقدر در اقتدار و صلابت ایران اسلامی گفت: روحیه ایثار و فداکاری ملت ایران مایه شکست دشمن در عرصه‌های گوناگون شده است.

سپاه نیوز: فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر نقش مهم شهدای گرانقدر در اقتدار و صلابت ایران اسلامی گفت: روحیه ایثار و فداکاری ملت ایران مایه شکست دشمن در عرصه‌های گوناگون شده است.

سپاه نیوز: فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر نقش مهم شهدای گرانقدر در اقتدار و صلابت ایران اسلامی گفت: روحیه ایثار و فداکاری ملت ایران مایه شکست دشمن در عرصه‌های گوناگون شده است.
کد خبر: ۹۲۸۰
شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در یادواره سرداران و 232 شهید شهرستان دشتی با بیان اینکه کنگره سرداران و 2121 شهید استان بوشهر 25 دی‌ماه برگزار می‌شود اظهار داشت: برگزاری یادواره سرداران و 232 شهید شهرستان دشتی در راستای برگزاری این کنگره است.

 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر از همکاری خانواده معظم شهدا و مسئولان اجرایی در برگزاری این یادواره قدردانی کرد.

 

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر روحیه ایثار و فداکاری ملت ایران را مایه شکست دشمن دانست و تصریح کرد: این روحیه دشمنان را به بازدارندگی واداشته است.

 

سردار رزمجو با بیان اینکه شهدا باخون خود آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی را تحقق بخشیدند گفت: شهدا با فرهنگ جادوانه ایثار و شهادت به شاگردان مکتب خود یعنی جوانان و نوجوانان امروز آموختند که چگونه آزمون‌های سخت و طاقت‌فرسا را می توان با سربلندی و سرافرازی مقابل بزرگترین دشمنان عالم پشت سر گذاشت.

 

وی حیات طیبه جامعه اسلامی ایران را مدیون ایثار شهدا دانست و افزود: اقتدار ایران مدیون ایثارگرانی است که جان و مال خود را شرافتمندانه و با تاسی از آیات الهی تقدیم کرده و مصالح دین و دفاع از آن را بر امیال شخصی خود برتری دانستند.

 

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه شهدا با وارد کارزار شدن با دشمنان انقلاب اسلامی جنگیدند، رزمیدند و پیروز شدند خاطرنشان کرد: شهرستان دشتی علاوه بر اینکه مهد علم و تقوا، ادب و معرفت است مردم آن در عرصه‌های مختلف انقلاب نیز خوش درخشیدند.د.

 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان شهریاری و حیدری افزود: این شهیدان در 7 تیر و شهیدان 8 سال دفاع مقدس در زمین و دریا از افتخار این مرز و بوم هستند.

 

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه این شهیدان در کانون دینداری و دینمداری پدران و مادران این دیار پرورش یافتند گفت: شهیدان در مکتب امام راحل ایثار و فداکاری آموختند و در مسیر جهاد همه جانبه در راه خدا و انقلاب اسلامی حرکت کردند و به شهادت رسیدند.

 

سردار رزمجو با تاکید بر این نکته که باید همواره دل به راه شهدا بسپاریم تصریح کرد: باید ایستادگی و مقاومتی که شهدا برای ما به ارمغان آوردند همواره بر بلندای تاریخ ارج گذاری شود؛ شهیدان حماسه‌های سترگی در مقابل بزرگترین قدرت‌های عالم خلق کردند و فرهنگ شهدای گرانقدر باید همواره در تاریخ انقلاب نقش آفرینی کند.

 

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بیان کرد: باید عوامل بازدارندگی شهدا برای دشمنان انقلاب همواره در قله‌های رفیع خودش تا جایگاهی که آیات قرآن و احادیث ائمه اطهار(ع) برای آنان ترسیم کرده‌اند قرار گیرند.

 

سردار رزمجو شهدا را طلایه‌داران و الگوی زمان دانست و گفت: شاهدان همیشه جاوید، شهیدانی هستند که سر از پا نشناختند و از مال و جان، فرزند، خانه و کاشانه گذشتند و در دریا و زمین به شهادت رسیدند.

 

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تاکید کرد: 232 شهید شهرستان دشتی و شهدای گمنامی که در کنار این شهیدان آرمیده‌اند برای الگو بودن جامعه با خون و با وصیت نامه‌های خود که برای ما به ارمغان آورده‌اند نشان دادند که چگونه با زور و ظلم و تجاوز جنگیدند تا چگونه زیستن را  به اقشار و سلائق مختلف بیاموزند.

 

سردار رزمجو با تاکید بر اینکه  شهیدان ساکنان مقام قرب الهی هستند ادامه داد: شهیدان هم‌نشین مقربان در مقام اولیاء الهی و تجلی‌گاه عشق هستند، می‌سوزند و نورانیت به جامعه می‌بخشند.

 

وی با بیان اینکه شهیدان بیداری معنا و بصیرت را تفسیر می‌کنند افزود: شهیدان بینایی در امور فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و دفاعی را برای انسان‌ها شفاف می‌کنند.

 

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر شهادت را مشعلی که خداوند متعال در جان برگزیدگانش بر می‌افزود عنوان کرد و گفت: حضور با شکوه مردم در این یادواره نشان از زمان‌شناسی و دشمن‌شناسی است.

 

گفتنی است ؛ در این آئین از خانواده معظم شهدا تجلیل به عمل آمد.

 

انتهای پیام/09

ارسال نظر
captcha