سپاه نیوز: فرمانده سپاه قدس استان گیلان گفت: آنچه انقلاب اسلامی ایران را بعد از ۴۱ سال همچنان محکم ، دقیق و پرقدرت حفظ کرده حضور و حمایت مردم است.

سپاه نیوز: فرمانده سپاه قدس استان گیلان گفت: آنچه انقلاب اسلامی ایران را بعد از ۴۱ سال همچنان محکم ، دقیق و پرقدرت حفظ کرده حضور و حمایت مردم است.

سپاه نیوز: فرمانده سپاه قدس استان گیلان گفت: آنچه انقلاب اسلامی ایران را بعد از ۴۱ سال همچنان محکم ، دقیق و پرقدرت حفظ کرده حضور و حمایت مردم است.
کد خبر: ۹۵۸۱
يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۷

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس استان گیلان در جمع فرماندهان پایگاه های مقاومت این شهرستان اظهار داشت: آنچه انقلاب اسلامی ایران را بعد از ۴۱ سال همچنان محکم ، دقیق و پرقدرت حفظ کرده حضور و حمایت مردم است.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه انقلاب در مسیر تحقق عدالت است گفت: بزرگترین نشانه درستی این انقلاب این است که دشمنان تا چه اندازه با آن مخالفند.

 

سردار عبدالله پور با اشاره به اینکه انقلاب دنبال محرومیت ها، مستضعفان و پابرهنگان بوده بیان کرد: انقلاب در مسیر درست خودش در حال حرکت است.

 

وی با اشاره به اینکه معجزه قرن توسط مردم در حال انجام است تصریح کرد: حضور مردم در مراسم تشییع سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در تصور کسی نبود.

 

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه حفاظت از انقلاب با تدبیر امام (ره) به عهده به مردم واگذار شد خاطرنشان کرد: امام بسیج مستضعفان را تشکیل داد و برای همراهی مردم و برای حمایت و متولی همه جانبه ، سپاه تاسیس و پاسدار انقلاب شد و کار سپاه ، پاسداری است.

 

سردار عبدالله پور ابراز داشت: سپاه قدرتی دارد که امام (ره) به او داده و آن بسیج است و مردم سازمان یافته را به سپاه دادند که مشکلات انقلاب را حل نمایند .

 

سردار عبدالله‌پور در ادامه حل مشکلات مردم توسط سپاه شهرستان را خواستار شد و گفت: سپاه نسبت به مشکلات مردم بی توجه نیست؛ در کشور مشکلاتی در بخش های مختلف داریم اماا موفقیتهایی نیز داریم که دلیلش این است که مردم این انقلاب را حفظ می کنند.

 

وی با بیان اینکه بزرگترین مشکلات شهر با کمک مسئولین و هم افزایی قابل حل می باشد تصریح کرد: وقتی مردم در کنار همدیگر قرار می گیرند قدرت ، امنیت ، اقتصاد ، سیاست و فرهنگ ایجاد می شود.

 

سردار عبدالله پور با اشاره به اینکه مردم در مشکلاتی به مانند سیل به کمک مسئولان امدند گفت: توسط سپاه استان گیلان ۵۰۰ منزل در استان گلستان و یک هزار منزل در گیلان در حال ساخت می باشد.

 

وی به حملات دشمن در حوزه های فرهنگی اشاره کرد و گفت: فضای مجازی توسط دشمن قتل عام شده و دشمن راست را دروغ و دروغ را راست جلوه داده و حقیقت را برعکس نشان می دهد و به اساس دین و اعتقادات حمله می کند ؛ باید از فرصت ها استفاده کرد راه حل مشکلات، حضور جوانان است که در فضای مجازی هم حضور داشته باشند.

 

سردار عبدالله پور با بیان اینکه با همفکری از مشکلات عبور خواهیم کرد تصریح کرد: بسیج لشکر مخلص است و کار بسیج کار جهادی است.

 

با اشاره به شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهید سلیمانی جهانی را به لرزه درآورد و این قدرت، ریشه در اخلاص عمل و اطاعت‌پذیری از ولایت دارد.

 

وی با اشاره به دوران دفاع مقدس و شب‌های عملیات رزمندگان اسلام با رمز یا زهرا (س) و توسل به دیگر ائمه (ع) افزود: آن‌هایی که در جبهه بودند این حرف را تائید می‌کنند که نام حضرت فاطمه زهرا (س) همان‌طور که در تمام زندگی ما گره‌گشا است در میدان جنگ نیز موجب آرامش می‌شد.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر
captcha