سپاه نیوز: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آستانه دهه فجر و چهل‌وسومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در مرقد امام خمینی(ره) و گلزار شهدا حضور یافتند.
سپاه نیوز: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار جمعی از تولیدکنندگان و فعالان صنعتی فرمودند: جهاد کارآفرینان وکارگران در سنگر تولید موجب اعتراف آمریکا به شکست جنگ اقتصادی شد.
سپاه نیوز: رهبر انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از پرستاران و خانواده‌های شهدای مدافع سلامت فرمودند:اگر حقایق را روایت نکنید دشمن با دروغ و تحریف جای ظالم و مظلوم را عوض می‌کند.
سپاه نیوز: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ عباسعلی صادقی را تسلیت گفتند.
سپاه نیوز: سرلشکر سلامی در آیین نمایش اقتدار بسیجیان استان خراسان جنوبی، پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت هفته بسیج را قرائت کرد.
سپاه نیوز: حضرت آیت الله خامنه‌ای تأکید کردند: مهاجرفرستی و اینکه عناصری در بعضی دانشگاهها، جوان نخبه را از آینده مأیوس، و او را به ترک میهن تشویق می‌کنند، صریحاً خیانت به کشور و دشمنی با آن است و دوستی با آن جوان هم نیست.
سپاه نیوز: حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: با گذشت چندین سال از دفاع مقدس، جریان بزرگداشت شهیدان باید با ابتکارهایی همچون تحلیل جامعه‌شناختی و روانشناختی از خاطرات آن دوران و نقش عنصر پر قدرت «دین» ادامه پیدا کند.
سپاه نیوز: رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی بر پیگیری مسئولان افغانستان برای جلوگیری از تکرار فجایعی مانند انفجار مسجد قندوز تأکید کردند.
سپاه نیوز:رهبر انقلاب با تاکید بر اینکه ارتش‌های منطقه می‌توانند امنیت منطقه را تأمین کنند و نباید اجازه دهند که ارتش‌های بیگانه برای حفظ منافع خود، دخالت یا حضور نظامی داشته باشند، افزودند: حوادثی که در شمال‌غرب ایران، در برخی کشورهای همسایه در جریان است باید با همین منطق پرهیز از دادن مجوز حضور بیگانگان حل شود.
سپاه نیوز: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت عالم ربّانی و سالک توحیدی آیت‌الله آقای حسن‌زاده آملی را تسلیت گفتند.
۷۸۹۱۰