رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت صبح امروز با حضرت آیت‌الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
سپاه نیوز: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت عالم ربانی و سالک آیت‌الله ناصری را تسلیت گفتند.
همزمان با ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و اصحاب با وفای ایشان، مراسم عزاداری در حسینیه امام خمینی(ره) و در حضور رهبر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
سپاه نیوز: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار آقای ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه و هیئت همراه با تأکید بر ضرورت عملیاتی شدن تفاهم‌ها و قراردادهای بین دو کشور، هوشیاری در مقابل سیاستهای فریبکارانه غرب را لازم دانستند و خاطرنشان کردند:  یک مسئله مهم دیگر در موضوع سوریه، اشغال مناطق حاصلخیز و نفت‌خیز شرق فرات بوسیله آمریکایی‌ها است که این قضیه باید با بیرون راندن آنها از آن منطقه علاج شود.
سپاه نیوز :حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار آقای رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه و هیئت همراه خاطرنشان کردند: حفظ تمامیت ارضی سوریه بسیار مهم است و هر گونه حمله نظامی در شمال سوریه قطعاً‌ به ضرر ترکیه، سوریه و همه منطقه، و به نفع تروریستها خواهد بود.
حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) با عفو یا تخفیف مجازات دو هزار و ۲۷۲ تن از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیرو‌های مسلح و تعزیرات حکومتی موافقت کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی 3 تن از فقهای شورای نگهبان را برای یک دوره جدید منصوب کردند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به اساتید بسیجی دانشگاه‌ها فرمودند: فعالیت استاد بسیجی تنها تعلیم نیست، شما می‌توانید در همه زمینه‌ها پیشران باشید.
بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره ملی شهدای عشایر که ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ برگزار شده بود، صبح امروز در محل برگزاری این همایش در شهرکرد منتشر شد.
رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: باید کمیسیون همکاری‌های مشترک میان دو کشور به‌صورت جدی فعال باشد و با پیگیری مستمر، توافق‌ها به سرانجام برسند.
۵۶۷۸