رهبر انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از دست‌اندرکاران مراسم حج فرمودند:رژیم صهیونیستی دولت‌هایی را که به سمت عادی‌سازی روابط با آن رفتند استثمار می‌کند
سپاه نیوز: بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد کنگره بزرگداشت چهار هزار شهید روحانی که در تاریخ ۲۳ دی ۱۳۹۸ برگزار شده بود، صبح امروز (چهارشنبه) در محل برگزاری این همایش در قم منتشر شد.
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی با تشکر از فعالان دلسوز حوزه جمعیت، تلاش برای افزایش نسل و جوان شدن نیروی انسانی کشور و چاره‌جوئی برای نجات کشور از آینده‌ی هولناک پیری جمعیت را سیاستی حیاتی و از ضروری‌ترین فرائض دانستند.
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت عالمِ واعظِ درس آموز، جناب حجت‌الاسلام آقای حاج سیّد عبدالله فاطمی‌نیا رضوان‌الله‌علیه را تسلیت گفتند.
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار رئیس‌جمهور سوریه و هیئت همراه فرمودند:سوریه در یک جنگ بین‌المللی پیروز شد؛ اعتبار سوریه امروز بسیار بیشتر از گذشته است
سپاه نیوز: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، امام خمینی را روح جمهوری اسلامی، شخصیتی حقیقتاً استثنایی وامامِ «دیروز و امروز و فردای ملت ایران» خواندند و تأکید کردند: نسل جوان و هوشمند کنونی برای اداره آینده کشور و رساندن ملت به قله‌های پر شکوه به نرم‌افزاری مطمئن، جامع، شتابدهنده وتحول‌آفرین یعنی درسها و گفتار و رفتار امام نیاز دارد.
سپاه نیوز: رهبر معظم انقلاب اسلامی درگذشت فقیه عالیقدر مرحوم آیةالله آقای حاج سید مهدی بجنوردی را تسلیت گفتند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خطاب به مسئولان فرمودند: در برنامه‌ریزی‌ها مطلقاً معطل مذاکرات هسته‌ای نشوید و کار خودتان را جلو ببرید. اینجور نشود که اگر مذاکرات به نتایج مثبت یا نیمه مثبت یا منفی رسید، در کار شما خللی ایجاد شود.
سپاه نیوز:رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار تصویری با جمعی از قشرهای مختلف مردم تبریز فرمودند: کسی که زندگی اشرافی دارد یا دم از تسلیم می‌زند نمی‌تواند به انقلاب پایبند باشد.
سپاه نیوز: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین با اشاره به «تهاجم ترکیبی» جبهه دشمن علیه ایران یعنی تهاجم اقتصادی، سیاسی، امنیتی، رسانه‌ای و دیپلماسی تأکید کردند: در مقابل این تهاجم ترکیبی و دسته‌جمعی، نمی‌توانیم همیشه در موضع دفاعی بمانیم و ما نیز باید در زمینه‌های مختلف از جمله رسانه‌ای، امنیتی و اقتصادی تهاجم ترکیبی کنیم که در این زمینه اهل فکر و اقدام بخصوص مسئولان، موظف به تلاش هستند.
۶۷۸۹