مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در در پیش‌نشست همایش فرصت‌ها و تهدید‌ها در حوزه فناوری‌های نوپدید دریایی با بیان اینکه صحنه‌های نبرد آینده دریاپایه و هواپایه خواهد بود، گفت: باید در حوزه‌های دریا و هوا آمادگی‌های دفاعی را افزایش دهیم.
سردار «حسنی آهنگر» در پیش‌نشست همایش فرصت‌ها و تهدید‌ها در حوزه فناوری‌های نوپدید دریایی گفت: نیرو‌های مسلح و دانشگاه‌های نیرو‌های مسلح باید درباره تهدیدات نو و تهدیدات آینده دریایی پژوهش و فرصت‌ها و تهدیدات مربوط به آن را ارزیابی کنند.
اختتامیه سومین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر مدافعان حرم و جبهه مقاومت «جایزه سرلشکر پاسدار شهید حاج حسین همدانی» امروز برگزار شد.
فرمانده کل سپاه عملیات طوفان الاقصی را اولین مرحله از فروپاشی زودرس رژیم جعلی صهیونیستی توصیف و تاکید کرد: امروز هویت جعلی رژیم صهیونیستی فرو ریخته و جز یک پوسته توخالی چیز دیگری از آنها باقی نمانده است.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه گفت: نیروهای سپاه برای حفظ امنیت و آرامش کنونی مردم جان داده و ما در هر شرایطی در کنار و حامی مردم هستیم.
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهاد در تمامی عرصه ها را تکلیف و رسالت خود می داند و پاسداری از انقلاب اسلامی و صیانت از امنیت و آرامش ملت ایران را تنها به یک عرصه و بعد محدود نمی کند.
معاون دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) نیروی دریایی سپاه، از تمدید مهلت ارسال مقالات به همایش ملی فرصت‌ها و تهدیدات نوپدید دریایی تا پایان مهر ماه خبر داد.
سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه فلسطین بدون مشارکت هیچ قدرتی توانست ضربه هولناکی به دستگاه اطلاعاتی و ارتش رژیم صهیونیستی وارد کند گفت: اسرائیل با وجود پیوند درهم تنیده با آمریکا، در برابر گرو‌ه‌های مقاومت فلسطینی شکست خورد.
نماینده ولی فقیه در سپاه در اختتامیه دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان اظهار کرد:‌ ما این پیام را به نیروهای اشغالگر قدس می دهیم که والله تا نابودی کامل شما، انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت هرگز آرام نخواهد نشست.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: طرح‌های آبرسانی به روستاهای کشور با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.
۸۹۱۰۱۱