رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه آینده فلسطین کاملاً روشن است، گفت: از دلایل پایداری، مقاومت و پیروزی رزمندگان فلسطینی توجه به پدافند غیرعامل است.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه خطاب به مداحان گفت: خدا به شما این فرصت را داده است تا با ادبیات مدح و مرثیه خوانی جهاد تبیین را انجام دهید.  اشعار و نوع مدیحه‌سرایی  باید به گونه ای باشد که در زمینه‌سازی ظهور نقش داشته باشد.
رمضان شریف با بیان اینکه رژیم صهیونیستی هم در نبرد نظامی و هم جنگ رسانه‌ای شکست خورده است، بر ضرورت تداوم حمایت‌های مردمی از رزمندگان جبهه مقاومت و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه تاکید کرد‌ و گفت: تنها راه حل مسئله فلسطین برگزاری همه پرسی با حضور همه صاحبان اصلی این سرزمین است.
سرلشکر سلامی با بیان اینکه جنگ غزه تقابل جهانی بین اسلام و کفر است، گفت: ضربتی که دشمن در طوفان خورد، استثنایی، غیرمنتظره، غافلگیرکننده و قدرتمند بود؛ عکس العمل‌های دیوانه وار اسرائیل و حامیانشان نشان می‌دهد دیگر تعادل ذهنی ندارد و سرگردان شده اند.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه ، شهدای دانشگاه امام حسین (ع) را از پایه‌گذاران حرکت‌های عظیم اسلامی امروز دانست و گفت: شهدای غزه به امت اسلامی عظمت و عزت بیشتری بخشیدند و کاری کردند که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند اگر امروز کسی در مورد غزه صحبت کند و از اقتدار و عظمت آن‌ها سخن نگوید، در حق مردم غزه جفا کرده است.
فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) ضمن ارزیابی تهاجم حماس، گفت: رژیم صهیونیستی در برابر تهاجم حماس دچار غافلگیری استراتژیک شد و رزمندگان شجاع حماس به خوبی قادر به مقاومت در برابر ارتش متجاوز صهیونیستی هستند .
سردار رمضان شریف با تاکید بر اینکه با صد زبان و  صدای رسا می گوییم صهیونیست ها از فلسطینی ها شکست خورده اند، گفت: مردان و زنان جریان مقاومت فلسطین بویژه حماس و جهاد اسلامی با تجربه و شجاعت خود دشمن را خوب می شناسند و مصمم هستند سرزمین های مادری خود را پس بگیرند.
فرمانده کل سپاه در پیام تسلیت عروج سردار 
معاون سیاسی سپاه در یادواره سرداران و ۵۸ شهید شهر گرمه ، برگزاری یادواره های شهدا را راهنمایی برای ادامه مسیر دانست.
دومین همایش فصلی نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه به مدت دو روز در شهر شیراز برگزار شد.
۷۸۹۱۰