سرلشکر موسوی با صدور پیامی شهادت سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی را تسلیت گفت.
تیم قرآنی نیروی هوافضای سپاه برای پنجمین سال متوالی رتبه اول مسابقات قرآن کریم سپاه را کسب کرد.
رئیس‌جمهور در پیامی به‌مناسبت شهادت سردار سید رضی موسوی از مستشاران ایران در سوریه نوشت: بی‌تردید این اقدام نشانه دیگری از سرخوردگی، عجز و ناتوانی رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه است و قطعا تاوان این جنایت را خواهد داد.
رئیس قوه قضاییه در پی شهادت سردار «سید رضی موسوی» از مستشاران نظامی با سابقه سپاه در سوریه پیام تسلیت صادر کرد.
هلدینگ تخصصی نیرو قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) پس از یک ارزیابی سخت‌گیرانه و طولانی مدت یک ساله توسط ارزیابان انجمن بین المللی مدیریت پروژه(ipma) به‌عنوان اولین و تنها سازمان گسترده ی پروژه محور در سطح جهان ، موفق به کسب گواهی نامه سطح ۴ در ارزیابی بین المللی دلتا شد.
  در تازه‌ترین رتبه‌بندی مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC)، دانشگاه جامع امام حسین (ع) جایگاه دوم‌ را بین دانشگاه‌های برتر کشور کسب کرده است.
دستیار و مشاورعالی فرمانده کل قوا گفت: کشورمان در رابطه با منطقه قفقاز رقابت استراتژیکی با سایر کشورها دارد؛ به‌همین دلیل نیاز داریم که روابط بسیار استراتژیکی با جمهوری آذربایجان و ارمنستان داشته باشیم.
نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در دانشگاه تبریز با امضاء تفاهم نامه آغاز شد.
مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلام اینکه اگر کشوری امنیت داشته باشد بقیه کارها در آن کشور آسان است، گفت: امروز به برکت وجود فرزندان ایران و به برکت هدایت رهبر معظم انقلاب در نیروهای مسلح بعد از دفاع مقدس، کشور به بالاترین سطح از توان نظامی رسیده است.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه باید مقابل مردم متواضع و نرمخو باشد و خود را پایین دست ببیند و مقابل دشمنان و کفار مستحکم و مقاوم باشد.
۲۳۴۵