فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله تهران بزرگ گفت:  کنگره ۲۴ هزار شهید کار خود را با قدرت ادامه می‌دهد تا از دستاورد‌ها و ماحصل انقلاب اسلامی و دفاع مقدس صیانت کند.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه در سی‌امین مراسم گرامیداشت هفته پژوهش با تشریح فرهنگ غرب و تفاوت آن با تمدن اسلامی گفت:  توحش صهیونیست‌ها محصول تفکر غرب در برابر تمدن اسلامی است.
دریادار تنگسیری در در آیین تودیع و معارفه فرماندهان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: موشک‌هایی‌ با برد بالا، مجهز به هوش مصنوعی و فرمان‌پذیری پیش از شلیک بر روی شناورهای سپاه نصب شد.
سخنگوی سپاه از دستور سرلشکر حسین سلامی مبنی بر اهدای یک و نیم میلیون بسته معیشتی یلدایی سپاه و بسیج به خانواده های نیازمند کشور در آستانه شب یلدا خبر داد.
ده‌ها طرح عمرانی بسیج سازندگی با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج کشور در جزیره هرمز به بهره‌برداری رسید.
رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی گفت: شما شاهد مقاومت مردم مظلوم غزه در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی هستید و دیدید که این جنگ، مدعیان دروغین حقوق بشر مانند آمریکا را رسوا کرد.
سردار رمضان شریف با تاکید بر اینکه امروز نیاز جامعه و افکار عمومی تزریق اخبار امید آفرین است، گفت: تشکیل بانک اطلاعات سوژه های امید آفرین پشتوانه نقش آفرینی رسانه‌های بسیج در این عرصه است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه باید دید راهبردی نسبت به دریا داشته باشیم، گفت: دید راهبردی یعنی استفاده از ظرفیت مردمی است که در این راستا ایده بسیج دریایی مطرح و تاکنون ۵۵ هزار نفر در این رابطه سازمان‌دهی شده است.
سردار عابد با حضور در شهر بندر عباس از پروژه مهر خلیج فارس بازدید و از نزدیک در جریان روند پیشرفت پروژه قرار گرفت.
فرمانده کل سپاه در اجلاسیه نهایی کنگره ملی 10 هزار شهید آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال نوشتن نسخه زوال خود هستند، گفت: نفرت جهانی نسبت به صهیونیست‌ها دیگر مسلمان و غیرمسلمان نمی‌شناسد.
۳۴۵۶