سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به نقش و جایگاه مهم و تاثیرگذار روابط عمومی سازمان‌ها برای مقابله با جنگ ترکیبی و شناختی دشمن تاکید کرد: روابط عمومی سپاه از پیش ران‌های اصلی مقابله با عملیات روانی و رسانه ای دشمن علیه سپاه است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اجرای طرح آبخیز تا جالیز در سطح کشور، گفت: ۱۰۰ سد خاکی و مخازن بزرگ آبی در طرح آبخیز تا جالیز در کشور ساخته می‌شود.
سردار تنگسیری در یادواره سردار شهید ییلاقی و  وداع با پیکرهای مطهر ۸  شهید گمنام گفت: همه شهدا به ولایت و دفاع از ولایت تاکید دارند  و ما باید برابر دشمن شجاعانه  ایستادگی کنیم؛ راه رسیدن به قله، شهدای ما هستند.
فرمانده کل سپاه آنچه امروز بیشترین عامل حفظ جنگ در غزه است را نیاز شخصی نتانیاهو خواند و با بیان اینکه کسر کوچکی از ظرفیت‌های مقاومت فعال شده، گفت که رژیم صهیونیستی قادر به اداره یک جنگ طولانی مدت نخواهد بود.
شناور های حامل بیش از ۴میلیون و پانصد هزار لیتر سوخت توسط نیروی دریایی سپاه توقیف شد.
 شریف با بیان اینکه، حماس مکتبی فکری است که با بمب و موشک از بین نمی‌رود، گفت: غربی‌های مدعی حقوق بشر و سازمان‌های بین‌المللی در دو ماه گذشته روزه سکوت گرفته‌اند و فقط اهداف پلید خود را در جنگ غزه دنبال می‌کنند.
مراسم استقبال از تیم های کشتی آزاد و فرنگی نیروهای مسلح در فرودگاه امام خمینی (ره) برگزار شد.
مراسم وداع با پیکر مطهر شهیدان عطایی و تقی زاده در مسجد دانشگاه امام حسین(ع) برگزار شد.
فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در نشست خبری گفت: کنگره ۲۴۰۰۰ شهید پایتخت رویداد بزرگ و همگانی و برای همه مردم تهران است و از امروز در 4 مرحله کار خود را آغاز می‌کند.
با حضور سردار زهرایی پروژه آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) در عنبرآباد کرمان افتتاح شد.
۴۵۶۷