فرمانده کل سپاه در نشست اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت با بیان اینکه دفاع مقدس بزرگترین دانشگاه مقاومت و استقامت بود، گفت: اهالی غزه فرمول شکست اسراییل را تمرین و تجربه کرده و هر روز دامنه کار قوی‌تر می‌شود.
فرمانده کل سپاه گفت: شخصیت‌های دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) در دانش پزشکی و پژوهشی در سطح کشورمان بسیار تاثیرگذار هستند و برای ساختن ایران قدرتمند تلاش می‌کنند.
مسابقات کشتی نظامیان جهان با حضور ۱۸ تیم و قهرمانی تیم کشتی فرنگی و نایب قهرمانی تیم کشتی آزاد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در باکو پایتخت آذربایجان برگزار شد.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت هفتم آذر تاکید کرد:‌ افزایش قدرت بازدارندگی در حوزه تهدیدات دریاپایه از پیشران‌های مهم توسعه کشور است.
رئیس دفتر فرمانده‌کل قوا گفت: به سطحی از توانمندی دست یافته‌ایم که بعضاً کشور‌های صادرکننده تسلیحات پیشرفته سراغ ما می‌آیند و از ما تقاضای خرید‌ تجهیزات نظامی دارند.
سرلشکر سلامی با صدور پیامی درگذشت ابوی سردار حسنی آهنگر را تسلیت گفت.
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در پیام به مناسبت روز قشر طلبه و دانشجو گفت: امروز فرهنگ بسیج مرزها را درنوردیده و به جبهه مقاومت در برابر استکبار روح و حیات تازه ای بخشیده است.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح در رزمایش تاکتیکی نیروی زمینی سپاه گفت: نیروهای مسلح ایران واقعیت خود را در صحنه رزم به نمایش می گذارند.
سرلشکر سلامی با بیان اینکه تفکر گسترش یافته‌ی بسیجی، از مرزها عبور کرده و جوانان کشورهای اسلامی را با منطق، آرمان‌ها و رسالت‌های خود آشنا کرده است، گفت: هرچه آمریکا برای خود سیطره سیاسی ایجاد کرده و از جنگ نرم و رسانه استفاده کرده بود، پس از طوفان‌الاقصی همه یکباره فرو ریخت.
نسل نوین بیمارستان سیار نیروی زمینی سپاه و مجهز به تجهیزات روزآمد پزشکی در جریان بازدید سرلشکر باقری، رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح از توان رزم نیروی زمینی سپاه رونمایی شد.
۵۶۷۸